24 години на виправлення помилок

  • як замовнику дати можливість постачальнику виправити помилки

24 години на виправлення помилок

2022-05-02T11:14:50+03:0024.11.2020|Tags: |

Функція 24 годин на виправлення помилок у публічних закупівлях з’явилася ще 19 квітня 2020 року. Вже минуло більше ніж пів року, але безліч користувачів не до кінця розуміють як вона працює. Отже…

Чим регулюється?

Робота 24-ох годин на виправлення помилок регулюється частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». 

Ці пункти повідомляють в яких випадках та яким чином замовник може застосувати функцію, протягом якого строку може це зробити.

Що можна виправити?

Функція надається замовником для усунення невідповідностей, у наданих документах або інформації, які вимагаються тендерною документацією щодо підтвердження:

  • права підпису;
  • відповідності кваліфікаційним критеріям.

Надати постачальнику виправити помилки замовник може не пізніше, ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Як замовник може дозволити виправити помилки?

Замовник повинен скласти протокол та опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення повинно містити таку інформацію:

  1. перелік виявлених невідповідностей;
  2. посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
  3. перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення щодо одного і того ж учасника не може публікуватися більше ніж один раз, окрім випадків, пов’язаних з виконанням рішення АМКУ.

Що функція означає для постачальника?

Функція практично уособлює свою назву, якщо ви отримали повідомлення про виправлення помилок в п’ятницю о 16:48, ви зобов’язані виправити їх до суботи 16:48. Ні хвилиною пізніше.