0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 520 000.00 UAH
Замовник
Відділ охорони здоров'я Дубенської міської ради
Ідентифікаційний номер | UA-2018-01-09-000691-a-a3 |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 241 651.11 UAH |
Сума оплати за договором | 241 651.11 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 83 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 241 651.11 UAH |
Сума оплати за договором | 241 651.11 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 83 |
Початок дії договору | 19 лютого 2018. |
---|---|
Закінчення дії | 31 грудня 2018. |
Дата підписання | 19 лютого 2018, 00:00 |
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 23 лютого 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
---|---|
Тип змін |
Зміна ціни за одиницю товару |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 11 грудня 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон) |
---|---|
Тип змін |
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 19 грудня 2018р., 00:00 |
Документи змін
Назва організації | Відділ охорони здоров'я Дубенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37624735 |
Поштова адреса: | 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103 |
Ім'я | Круцик Василь Володимирович |
Телефон | +380666047475 |
vozdmr3@gmail.com |
Назва організації | ПП "Фірма Фармікс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30398035 |
Поштова адреса: | 33002, Україна, Рівненська область, Ровно, вул. Приходька 60 кв. 2 |
Ім'я | Анна Федорук |
Телефон | +380362235376,+380362433082,+380661221719,+380503750462 |
farmix.med@gmail.com |