0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 096.00 UAH
Замовник
КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Глухівської міської ради
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-12-001246-c-a1 |
---|---|
Статус | Підписаний всіма учасниками |
Ціна договору | 3 096.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 3 096.00 UAH |
Сума оплати за договором | Відсутня |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 22 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Підписаний всіма учасниками |
Ціна договору | 3 096.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 3 096.00 UAH |
Сума оплати за договором | Відсутня |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 22 |
16 рулон
Адреса поставки: 41400, Україна, Сумська область, м. Глухів, вул. Києво-Московська,47
Строк: до 31.12.2020 15:12
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: грн.
Код ДК 021:2015: 39190000-0, Шпалери та інші настінні покриття
Початок дії договору | 12 березня 2020. |
---|---|
Закінчення дії | 31 грудня 2020. |
Дата підписання | 12 березня 2020, 00:00 |
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 10 квітня 2020р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 25 травня 2020р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 7 вересня 2020р., 00:00 |
Документи змін
Назва організації | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Глухівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40898533 |
Поштова адреса: | 41400, Україна, Сумська область, місто Глухів, вул. Києво-Московська,47 |
Ім'я | Коваль Сніжана Олександрівна |
Телефон | +380544422030 |
Gtspmsp@ukr.net |
Назва організації | ФОП "Вірюшко Оксана Федорівна" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 2804204808 |
Поштова адреса: | 41400, Україна, Сумська область, м. Глухів |
Ім'я | Вірюшко Оксана Федорівна |