Законодавство

Законодавство2024-03-19T11:33:23+03:00

Юридична служба “Zakupki UA” пропонує Вашій увазі:
Систематизовану добірку документів у сфері публічних (державних) закупівель – міжнародних угод, законів, підзаконних актів, роз’яснень/рекомендацій, класифікаторів, – а також державних реєстрів, інших порталів, що можуть стати у нагоді для учасників і замовників під час здійснення закупівельного процесу через електронний майданчик “Zakupki UA”.

ЗАКОНОДАВСТВО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, РОЗ’ЯСНЕННЯ МІНЕКОНОМІКИ тощо

Міжнародні документи:

  1. Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони від 27 червня 2014 року.
  2. Угода про державні закупівлі від 15 квітня 1994 року.
  3. Протокол про внесення змін до Угоди про державні закупівлі від 30 березня 2012 року.
  4. Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ від 24 червня 2010 року.
  5. Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою від 11 липня 2016 року.

Право Європейського Союзу з питань публічних закупівель (EU procurement law):

  1. Directive 2014/23/EU on the award of concession contracts – Concessions Directive (Директива про укладання договорів концесії)
  2. Directive 2014/24/EU on public procurement and repealing Directive 2004/18/EC – Classical Directive (Директива про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC)
  3. Directive 2014/25/EU on procurement by entities operating in the water, energy, transport and postal services sectors and repealing Directive 2004/17/EC – Utilities (Sectors) Directive (Директива щодо здійснення закупівель організаціями, що працюють у водогосподарському, енергетичному, транспортному секторах та секторі поштових послуг, яка скасовує Директиву 2004/17/EC)
  4. Directive 2009/81/EC on the coordination of procedures for the award of certain works contracts, supply contracts and service contracts by contracting authorities or entities in the fields of defence and security, and amending Directives 2004/17/EC and 2004/18/EC – Defence and Security Procurement Directive (Директива про координування процедур укладення окремих видів контрактів на виконання робіт, закупівлю товарів і надання послуг у сфері оборони та безпеки, та про внесення змін до Директив 2004/17/EC та 2004/18/EC)

Звіти Європейського суду аудиторів (Reports by the European Court of Auditors (ECA)

  1. Special report 28/2023: Public procurement in the EU – Less competition for contracts awarded for works, goods and services in the 10 years up to 2021 (04/12/2023)

Закони України:

  1. Закон України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі”
  2. Бюджетний кодекс України від 8 липня 2010 року №2456-VI
  3. Закон України від 14 листопада 2019 року № 294-IX “Про Державний бюджет України на 2020 рік”
  4. Закон України від 12 травня 2016 року №1356-VIII “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”
  5. Закон України від 3 березня 1999 року №464-XIV “Про державне оборонне замовлення”
  6. Закон України від 9 квітня 2015 року №327-VIII “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”
  7. Закон України від 26 січня 1993 року №2939-XII “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” 
  8. Закон України від 26 листопада 1993 року №3659-XII “Про Антимонопольний комітет України”
  9. Закон України від 11 січня 2001 року №2210-III “Про захист економічної конкуренції”
  10. Закон України від 22 травня 2003 року №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”  
  11. Закон України від 5 жовтня 2017 року №2155-VIII “Про електронні довірчі послуги” 
  12. Закон України від 22 березня 2012 року №4572-VI “Про громадські об’єднання”  
  13. Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР “Про звернення громадян”
  14. Закон України від 2 жовтня 1992 року №2657-XII “Про інформацію” 
  15. Закон України від 13 січня 2011 року №2939-VI “Про доступ до публічної інформації”
  16. Цивільний кодекс України від 16 січня 2003 року №435-IV 
  17. Господарський кодекс України від 16 січня 2003 року №436-IV 
  18. Закон України від 7 грудня 2000 року №2121-III “Про банки і банківську діяльність” 
  19. Закон України від 15 травня 2003 року №755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” 
  20. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року №8073-X 
  21. Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001 року №2341-III 
  22. Закон України від 2 липня 2015 року №576-VIII “Про Рахункову палату” 
  23. Закон України від 14 серпня 2014 року №1644-VII “Про санкції”
  24. Закон України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX

Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” 
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 року №291 “Про встановлення розміру плати за подання скарги” 
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року №459 “Питання Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства ”
  4. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року №215 “Про затвердження Положення про Державну казначейську службу України” 
  5. Постанова Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року №310 “Про затвердження Положення про Державну фінансову інспекцію України” 
  6. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. №43 “Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України” 
  7. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №845 “Про затвердження Примірного енергосервісного договору” 
  8. Постанова Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року №915 “Про затвердження Порядку делегування повноважень на проведення переговорної процедури закупівлі” 
  9. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №928 “Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації” 
  10. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2017 року №481 “Про проведення експерименту з організації діяльності централізованої закупівельної організації на території Донецької області” 
  11. Постанова Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
  12. Постанова Кабінету Міністрів України від від 1 серпня 2013 р. №631 “Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України” 
  13. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №175-р “Про Стратегію реформування системи публічних закупівель (“дорожню карту”)” 
  14. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України»
  15. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року №292 “Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження”
  16. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про Порядок формування та використання електронного каталогу»
  17. Постанова  Кабінету Міністрів України від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби»
  18. Постанова  Кабінету Міністрів України від 11 жовтня  2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
  19. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 233-р «Про визначення державного підприємства “Українські спеціальні системи” централізованою закупівельною організацією»
  20. Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 1275 від 11.11.2022)
  21. Постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185 «Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану»
  22. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами згідно Постановах КМУ № 188 від 04.03.2022 та № 240 10.03.2022
  23. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 250 «Про затвердження переліку спеціалізованих організацій, які здійснюватимуть закупівлі товарів і послуг у 2022 році» (відповідно до пункту 19 частини п’ятої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)
  24. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану»
  25. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2022 р. № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно- комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»
  26. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
  27. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану”

Постанови Правління Національного банку України:

  1. Постанова Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”

Накази Міністерства економіки України / Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України/ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономіки/ Мінекономрозвитку – Уповноваженого органу з питань закупівель):

  1. Наказ Мінекономрозвитку від 17 березня 2016 року №454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” 
  2. Наказ Мінекономрозвитку від 18 березня 2016 року №477 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” 
  3. Наказ Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 року №490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” 
  4. Наказ Мінекономрозвитку від 30 березня 2016 року №557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)” 
  5. Наказ Мінекономрозвитку від 13 квітня 2016 року №680 “Про затвердження примірної тендерної документації” 
  6. Наказ Мінекономіки від 07 квітня 2020 року №648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”
  7. Наказ Мінекономрозвитку від 15 вересня 2017 року №1372 Про затвердження “Порядку укладання і виконання рамкових угод” 
  8. Наказ Мінекономрозвитку від 13 червня 2018 року №810 “Про організацію діяльності централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту” 
  9. Наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”
  10. Наказ Мінекономіки від 07 квітня 2020 року №649 “Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”
  11. Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”
  12. Наказ Мінекономіки від 28.09.2020 № 1894 «Про затвердження Примірної методики визначення вартості життєвого циклу»
  13. Наказ Мінекономіки від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства»:
    1. Загальні положення;
    2. Рекомендації щодо організації робіт із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг загального користування;
    3. Рекомендації щодо підготовки тендерної документації;
    4. Рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв;
    5. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
    6. Рекомендації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
    7. Рекомендації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
    8. Рекомендації щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
    9. Рекомендації щодо особливостей визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
    10. Рекомендації щодо особливостей забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору;
    11. Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій;
    12. Формальні (несуттєві помилки);
    13. Загальні рекомендації до проекту договору;
    14. Деякі рекомендації щодо істотних умов договору;
    15. Рекомендації щодо застосування санкцій;
    16. Рекомендації щодо особливостей
    застосування аномальної низької ціни
    тендерної пропозиції.
  14. Наказ Мінекономіки від 07.12.2020 № 2546 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет»
  15. Наказ Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
  16. Наказ Мінекономіки від 01 березня 2021 року № 417 “Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства економіки України від 09 квітня 2008 року № 117”
  17. Наказ Мінекономіки від 08.06.2021 № 40 “Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу”
  18. Наказ Мінекономіки від 01.11.2021 № 873-21 «Про затвердження переліку тестових питань для підтвердження уповноваженою особою рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель з варіантами відповідей»
  19. Наказ Мінекономіки від 06.08.2021 № 376-21 «Про затвердження Порядку організації тестування уповноважених осіб»

Нормативно-правові акти інших центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року №733 “Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи” 
  2. Наказ Міністерства внутрішніх справ від 29 листопада 2016 року №1256 “Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України” 
  3. Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09 лютого 2018 року №166 “Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення” 
  4. Наказ Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 року №86 “Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядку його заповнення” 
  5. Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 25 лютого 2022 р. №332 «Про забезпечення стабільного функціонування ринку електричної енергії, у тому числі фінансового стану учасників ринку електричної енергії, під час особливого періоду»
  6. Наказ Міністерства енергетики України від 04 березня 2022 р. №104 «Щодо проведення розрахунків на ринку електричної енергії»

Акти Державного підприємства “Прозорро”:

  1. Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджена наказом ДП “Прозорро” від 19 березня 2019 року № 10, зі змінами, внесеними наказом ДП “Прозорро” від 20 березня 2019 року № 11 ДІЮ ЗУПИНЕНО
  2. Наказ ДП “Прозорро” від 17 квітня 2020 року №18 “Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)” ДІЮ ЗУПИНЕНО
  3. Наказ ДП “Прозорро” від 20.10.2022 року № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)

Класифікатори:

  1. Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 
  2. Національний класифікатор України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015
    (Common Procurement Vocabulary/CPV)
  3. Державний класифікатор будівель та споруд ДК 018-2000 
  4. ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”
  5. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
    (зі Змінами №1, №2)
  6. Галузеві будівельні норми ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” 
  7. Державний класифікатор України Класифікація видів науково-технічної діяльності ДК 015-97 
  8. Класифікатор професій ДК 003:2010 
  9. Міжнародні непатентовані назви лікарських засобів, МНН (International Nonproprietary Names, INNs) 
  10. Анатомо-терапевтично-хімічна (АТХ) класифікація (The Anatomical Therapeutic Chemical (ATC) classification) 

Державні реєстри та інші веб-портали:

  1. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 
  2. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
  3. Відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
  4. Зведені відомості про рішення органів АМК України щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів)
  5. Перевірка легітимності довідки про судимість 
  6. Перевірка кваліфікованого електронного підпису 
  7. Портал відкритих даних
  8. Реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби
  9. Реєстр оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення

Звіти Рахункової палати, АМКУ

  1. Звіт про результати аналізу щорічного звіту Міністерства економіки України, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель №13−1, дата розгляду: 27.06.2023.
  2. Звіт про результати аналізу забезпечення Антимонопольним комітетом України державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель №13−5, дата розгляду: 27.06.2023.
  3. Звіт про діяльність Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у 2023 році

Роз’яснення/рекомендації Міністерства економіки України / Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) / Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) та інших органів державної влади України

            1. Лист Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №3302-06/8257-06 Щодо набрання чинності та введення в дію Закону України “Про публічні закупівлі”
              1) Щодо введення в дію Закону
              2) Щодо загальних положень Закону
              3) Щодо процедур закупівель
              4) Щодо централізованих закупівельних організацій та уповноважених осіб
              5) Щодо авторизації електронних майданчиків
            2. Лист Мінекономрозвитку від 29.04.2016 №3302-06/12875-06 Щодо здійснення закупівель замовниками
              1) Щодо відображення закупівель у річному плані
              2) Щодо забезпечення потреб держави або територіальної громади
              3) Щодо діяльності юридичних осіб (підприємств, установ, організацій)та їх об’єднань
              4) Щодо наявності ознак
              5) Додаток “Тест”
            3. Лист Мінекономрозвитку від 12.05.2016 №3302-06/13747-07 Щодо здійснення закупівель замовниками, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання
              1) Щодо визначення замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання
              2) Щодо спеціальних або ексклюзивних прав
              3) Щодо вартісних меж, річного плану закупівель та додатку
            4. Лист Мінекономрозвитку від 15.07.2016 №3302-06/21890-07 Щодо застосування переговорної процедури закупівлі у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер; щодо використання електронної системи закупівель суб’єктами, які не є замовниками у розумінні Закону; щодо оприлюднення звіту про укладені договори 
            5. Лист Мінекономрозвитку від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель
              1) Щодо оскарження
              2) Щодо вирішення спорів, пов’язаних із проведенням допорогових закупівель
              3) Щодо здійснення контролю та моніторингу закупівель
            6. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24782-06 Щодо здійснення закупівлі робіт 
            7. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24704-06 Щодо розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, очікувана вартість яких перевищує вартісні межі, встановлені в частині четвертій статті 10 Закону 
            8. Лист Мінекономрозвитку від 12.09.2016 №3302-06/29267-08 Щодо визначення Уповноваженої особи
              1) Щодо визначення Уповноваженої особи
              2) Щодо створення окремого структурного підрозділу
              3) Щодо права підпису договору про закупівлю уповноваженою особою
              4) Щодо особливостей укладення трудових договорів
            9. Лист Мінекономрозвитку від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 Щодо планування закупівель
              1) Щодо проведення процедур закупівель на наступний рік
              2) Щодо здійснення закупівель відповідно до тимчасового і постійного кошторисів
              3) Щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі
            10. Лист Мінекономрозвитку від 30.09.2016 №3302-06/31462-06 Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону
              1) Щодо прийняття рішення стосовно використання замовником електронної системи закупівель
              2) Щодо проведення допорогових закупівель
              3) Щодо дотримання принципів здійснення закупівель
            11. Лист Мінекономрозвитку від 30.09.2016 №3302-06/31458-07 Щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель
              1) Щодо закупівель філіями (представництвами, відокремленими підрозділами)
              2) Щодо участі у процедурах закупівель відокремлених підрозділів
            12. Лист Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю
              1) Щодо договорів про закупівлю, укладених до набрання чинності Закону
              2) Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до частини четвертої статті 36 Закону
              3) Щодо зменшення обсягів закупівлі
              4) Щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
              5) Щодо покращення якості предмета закупівлі
              6) Щодо продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
              7) Щодо узгодженої зміни ціни в бік зменшення
              8) Щодо зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
              9) Щодо зміни індексу споживчих цін, курсу іноземної валюти, біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів
              10) Щодо продовження строку дії договору на початку наступного року
            13. Лист Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34317-07 Щодо надання узагальнених відповідей та консультацій
            14. Лист Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель
              1) Щодо подання документів тендерної пропозиції
              2) Щодо застосування підстави для відміни торгів, визначеної абзацом шостим частини першої статті 31 Закону
            15. Лист Мінекономрозвитку від 22.11.2016 №3302-06/37709-06 Щодо застосування переговорної процедури 
            16. Лист Мінекономрозвитку від 22.11.2016 №3302-06/37708-07 Щодо визначення предмета закупівлі
              1) Щодо визначення предмета закупівлі з 01.01.2017
              2) Щодо заборони умисного поділу предмета закупівлі
            17. Лист Мінекономрозвитку від 24.11.2016 №3302-06/38090-06 Щодо застосування санкцій 
            18. Лист Мінекономрозвитку від 25.11.2016 №3302-01/38216-06 Щодо закупівлі робіт
              1) Щодо визначення предмета закупівлі робіт
              2) Щодо віднесення супровідних послуг до робіт
              3) Щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту
              4) Щодо виникнення потреби у додатковій закупівлі робіт
            19. Лист Мінекономрозвитку від 25.11.2016 №3302-06/38247-06 Щодо застосування законодавства у сфері закупівель
              1) Щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”
              2) Щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договорів у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”
              3) Щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника
            20. Лист Мінекономрозвитку від 30.12.2016 №3302-06/42560-06 Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю 
            21. Лист Мінекономрозвитку від 03.01.2017 №3302-06/12-06
              Щодо створення та діяльності централізованих закупівельних організацій та закупівель за рамковими угодами 
            22. Лист Мінекономрозвитку від 06.01.2017 №07/1160-17 Коментарі проекту ЄС “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” до законодавства про публічні закупівлі
              1) Супровідний лист проекту ЄС
              2) Коментарі до законодавства про публічні закупівлі
            23. Лист Мінекономрозвитку від 17.01.2017 №3302-06/1340-06 Щодо зміни системи оподаткування 
            24. Лист Мінекономрозвитку від 19.01.2017 №3302-06/1654-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
            25. Лист Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Щодо розробки тендерної документації
              1) Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
              2) Щодо методики оцінки тендерних пропозицій, встановлених в тендерній документації
              3) Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              4) Щодо встановлення замовником в тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника
              5) Щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та зміни істотних умов договору про закупівлю
            26. Лист Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3810-03 Щодо електронної системи закупівель
              1) Щодо адміністратора електронної системи закупівель
              2) Щодо оператора авторизованого електронного майданчика
              3) Щодо діяльності комісії, що утворюється Уповноваженим органом
            27. Лист Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 Щодо порядку визначення предмета закупівлі
              1) Щодо змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі
              2) Щодо закупівлі лікарських засобів
              3) Щодо закупівлі послуг з поточного ремонту
              4) Щодо відображення предмета закупівель в річному плані закупівель та додатку до нього
              5) Щодо визначення предмета закупівлі за умови застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону
            28. Лист Мінекономрозвитку від 17.02.2017 №3302-06/5397-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо додаткового повідомлення 
              2) Лист Мін’юсту 
              3) Лист ДФС 
            29. Лист Мінекономрозвитку від 31.03.2017 №3302-06/10639-06 Щодо випадків, на які не поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі”
              1) Щодо випадків, на які не поширюється дія Закону
              2) Щодо закупівлі послуг фінансових установ
              3) Щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю та проведення закупівель за оборонним замовленням
              4) Щодо придбання (оренди) нерухомого майна або майнових прав на нерухоме майно
              5) Щодо видатків замовника, які здійснюються як відшкодування (компенсація) витрат
            30. Лист Мінекономрозвитку від 03.04.2017 №3304-06/10825-06 Щодо здійснення закупівель за міжнародними договорами 
            31. Лист Мінекономрозвитку від 24.04.2017 №3304-06/13652-06 Щодо застосування статей 17, 32 Закону України “Про публічні закупівлі”
              1) Щодо вимог статті 17 Закону
              2) Щодо подання замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону
              3) Щодо статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі
            32. Лист Мінекономрозвитку від 04.05.2017 №3304-06/14682-06 Щодо документального підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) 
            33. Лист Мінекономрозвитку від 07.06.2017 №3304-06/18970-06 Щодо застосування санкцій 
            34. Лист Мінекономрозвитку від 02.08.2017 №3304-06/26774-06 Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)
              1) Щодо визначення частин предмета закупівлі
              2) Щодо подання пропозицій за лотами
              3) Щодо застосування пункту 10 частини першої статті 17 Закону
              4) Щодо відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися частково (за лотом)
              5) Щодо укладення договору про закупівлю
            35. Лист Мінекономрозвитку від 21.08.2017 №3304-06/29397-06 Щодо додаткового інформування про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним (Лист МВС)
            36. Лист Мінекономрозвитку від 09.11.2017 №3304-06/40489-07 Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії 
              2) Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 
            37. Лист Мінекономрозвитку від 16.11.2017 №3304-06/41825-06 Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації
            38. Лист Мінекономрозвитку від 28.12.2017 №3304-06/48844-06 Щодо передумов здійснення закупівель
              1) Щодо планування закупівель та передумов для застосування процедур закупівель на наступний рік розпорядниками бюджетних коштів
              2) Щодо планування закупівель та передумов для застосування процедур закупівель на наступний рік підприємствами
              3) Щодо визначення очікуваної вартості закупівель
            39. Лист Мінекономрозвитку від 17.01.2018 №3304-06/1900-06 Щодо учасників нерезидентів
              1) Щодо подання документів у складі тендерної пропозиції учасниками-нерезидентами
              2) Щодо надання забезпечення тендерної пропозиції іноземними учасниками у вигляді банківської гарантії
              3) Щодо здійснення оплати за подання скарг учасниками нерезидентами
              4) Лист Національного банку України
            40. Лист Мінекономрозвитку від 29.01.2018 №3304-06/3584-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним 
            41. Лист Мінекономрозвитку від 23.03.2018 №3304-04/12631-07 Щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб 
            42. Лист Мінекономрозвитку від 30.03.2018 №3304-04/14048-06 Щодо актуалізації інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо додаткового повідомлення 
              2) Лист Мін’юсту 
              3) Лист ДФС 
              4) Лист МВС 
            43. Лист Мінекономрозвитку від 19.06.2018 №3304-04/26252-07 Щодо застосування санкцій 
            44. Лист Мінекономрозвитку від 07.08.2018 №3304-04/33947-06 Щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі 
            45. Лист Мінекономрозвитку від 07.09.2018 №3304-04/39245-06 Щодо застосування санкцій 
            46. Лист Мінекономрозвитку від 10.09.2018 №3304-04/39642-06 Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії 
            47. Лист Мінекономрозвитку від 08.10.2018 №3304-04/44053-06 Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки 
            48. Рекомендації Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 08.11.2018 – для забезпечення потреб держави або територіальної громади стосовно закупівлі електричної енергії на 2019 рік 
            49. Лист Мінекономрозвитку від 10.12.2018 №3304-04/54045-06 Щодо здійснення закупівель у зв’язку з введенням воєнного стану в окремих місцевостях
              1) Щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг
              2) Щодо закупівлі товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони
              3) Щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю та проведення закупівель за оборонним замовленням
            50. Лист Мінекономрозвитку від 11.12.2018 №3304-04/54265-06 Щодо розрахунку ціни на природний газ 
            51. Лист Мінекономрозвитку від 13.12.2018 №3304-04/54502-07 Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії
              1) Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії
              2) Лист Мінекономрозвитку Щодо надання інформації
              3) Лист НКРЕКП
            52. Лист Мінекономрозвитку та МОЗ від 19.12.2018 №3301-04/55905-03/01.7/33810 Щодо закупівлі лікарських засобів
              (Спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів)
            53. Лист Мінекономрозвитку від  17.01.2019 №3304-04/1983-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              2) Лист ДФС
              3) Лист Мін’юсту
              4) Листи МВС
            54. Лист Мінекономрозвитку від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
              1) Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
              2) Лист Мінекономрозвитку
              3) Лист НАЗК
            55. Лист Мінекономрозвитку від  01.04.2019 №3304-04/13647-06 Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
              2) Настанови щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
              3) Огляд практик ЄС стосовно Кодексів поведінки щодо публічних закупівель Проекту ЄС Підтримка реалізації Стратегії реформування публічних закупівель / Дорожньої карти для гармонізації в Україні
            56. Лист Мінекономрозвитку від 10.04.2019 №3304-04/15309-06 Щодо застосування санкцій
            57. Лист Мінекономрозвитку від 16.04.2019 №3304-04/16225-06 Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель
              1) Щодо оскарження
              2) Щодо оскарження процедур, які здійснюються відповідно до частини четвертої статті 10 Закону
              3) Щодо вирішення спорів, пов’язаних із проведенням закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону
              4) Щодо здійснення контролю
              5) Щодо здійснення моніторингу закупівель
            58. Лист Мінекономрозвитку від 25.04.2019 №3305-04/17934-03 Щодо інформаційних джерел та аналітичних інструментів у сфері публічних закупівель
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо Інформаційних джерел та аналітичних інструментів у сфері публічних закупівель
              2) Інформаційні джерела та аналітичні інструменти у сфері публічних закупівель
            59. Лист Мінекономрозвитку від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490
              Щодо змін у формах документів у сфері публічних закупівель
            60. Лист Мінекономрозвитку від  29.05.2019 №3304-04/22470-06 Щодо укладання і виконання рамкових угод
              Додатки
            61. Лист Мінекономрозвитку від 31.05.2019 №3305-04/22899-06 Щодо оновлення он-лайн курсу
            62. Лист Мінекономрозвитку від 14.06.2019 №3301-04/25032-06 Щодо закупівлі медичних виробів
            63. Лист Мінекономрозвитку від 14.08.2019 №3304-04/33869-06 Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії
              2) Лист НКРЕКП
            64. Лист Мінекономрозвитку від 20.08.2019 №3301-04/34980-06 Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі
              1) Лист Мінекономрозвитку Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі
              2) Проект примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
            65. Лист Мінекономіки від  20.09.2019 №3305-04/38898-06 Щодо присутності під час розгляду скарг
            66. Лист Мінекономіки від 30.09.2019 №3304-04/39989-07 Щодо закупівлі природного газу у зв’язку зі змінами законодавства
              1) Щодо змін до Кодексу газотранспортної системи та договору транспортування природного газу
              2) Щодо зміни до договору закупівлі на постачання природного газу
              3) Лист НКРЕКП
            67. Лист Мінекономіки від 01.10.2019 №3304-04/40135-06 Щодо необхідності дотримання вартісних меж
              1) Щодо необхідності дотримання вартісних меж
              2) Аналіз показників ефективності закупівель за період 2017-2018рр.
            68. Лист Мінекономіки від 24.10.2019 №3304-04/43942-05 Щодо контролю у сфері публічних закупівель
              1) Щодо контролю у сфері публічних закупівель
              2) Лист Мінекономрозвитку від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель
              3) Лист Мінекономрозвитку від 16.04.2019 №3304-04/16225-06 Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель
            69. Лист Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06 Щодо закупівлі послуг з харчування
            70. Лист Мінекономіки від 15.11.2019 №3301-04/47784-06 Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
              1) Лист Мінекономіки Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
              2) Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях
            71. Лист Мінекономіки від 21.12.2019 №3304-04/55553-06 Щодо набрання чинності та введення в дію нової редакції Закону
              1) Щодо завершення процедур закупівель, розпочатих до введення в дію нової редакції Закону, та виконання укладених договорів
              2) Щодо загальних положень нової редакції Закону
              3) Щодо організації закупівельної діяльності замовника
              4) Щодо оскарження процедур закупівель
              5) Щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              6) Щодо інших нововведень у новій редакції Закону
            72. Лист Мінекономіки від 08.01.2020 № 3304-04/698-06 Щодо розрахунку ціни на нафтопродукти та пальне
            73. Лист Мінекономіки від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              1) Лист Мінекономіки Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним
              2) Лист ДПС 
              3) Лист Мін’юсту
              4) Лист НАЗК
              5) Лист МВС
            74. Лист Мінекономіки від 20.03.2020 № 3304-04/20005-06 Щодо закупівель на випадки, які спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)
              1) Щодо змін, внесених до законодавства
              2) Щодо застосування переговорної процедури закупівель
            75. Лист Мінекономіки від 25.03.2020 №3304-04/20656-06 Щодо порядку закупівель у зв’язку із COVID-19
              1) Щодо змін до законодавства
              2) Щодо порядку проведення закупівель
              3) Щодо відповідальності
              4) Лист ДП “Прозорро” від 24.03.2020 №206/712/10
            76. Лист Мінекономіки від 01.04.2020 №3304-04/22081-06 Щодо змін, внесених до порядку закупівель у зв’язку із COVID-19
            77. Лист Мінекономіки від 10.04.2020 №3304-04/24218-06 Щодо організації закупівельної діяльності замовника
              1) Щодо способів визначення уповноваженої особи
              2) Щодо професії фахівець з публічних закупівель

              • Який оклад встановлювати фахівцю з публічних закупівель? Як встановлювати доплату працівникові?
              • Чи може тендерний комітет бути відповідальним за організацію та проведення спрощених закупівель?
              • Чи можна не призначати уповноважену особу з 19.04.2020, а зробити це пізніше?
              • Чи може уповноважена особа одночасно бути членом або головою тендерного комітету?
              • Чим керуватися до затвердження примірного положення про уповноважену особу?
              • Коли, де і як здійснюватиметься тестування уповноважених осіб? Чи необхідно пройти тестування до 19.04.2020?
              • Чи може замовник укласти з уповноваженою особою не трудовий договір, а договір про надання послуг?
              • Хто може виконувати обов’язки уповноваженої особи у разі її тимчасової відсутності?
              • Яка кількість уповноважених осіб необхідна замовнику?
              • Хто повинен затверджувати річний план закупівель?
              • Чи уповноважена особа обов’язково повинна мати вищу економічну або юридичну освіту? Чи може бути іншою вища освіта?
              • Як вносити персональні дані уповноважених осіб до електронної системи закупівель?
            78. Лист Мінекономіки від 21.04.2020 №3304-04/25806-06 Щодо інформування про розроблення і затвердження нормативно-правових актів
            79. Лист Мінекономіки від 05.05.2020 №3304-04/28729-06 Щодо спрощених закупівель
              1) Щодо спрощених закупівель

              • В яких випадках замовник повинен оприлюднювати звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а в яких – ні?
              • Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
              • Чи треба коригувати в річному плані ті закупівлі, сума яких не перевищує вартісні межі, визначені частиною першою статті 3 Закону?
              • Чи можна завершити допорогові закупівлі, розпочаті до введення в дію цього Закону?
              • Чи є винятки для застосування спрощених закупівель?
              • Які етапи проведення спрощених закупівель?
              • Як змінювати істотні умови договору, який укладено за результатами спрощеної процедури та договору, який передбачає оприлюднення звіту?

              2) Умови застосування окремих видів закупівлі та оприлюднення інформації про них в електронній системі закупівель
              3) Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі

            80. Лист Мінекономіки від 21.05.2020 №3304-04/32275-06 Щодо визначення замовників
              1) Щодо поняття “замовники” та їх категорій
              2) Щодо забезпечення потреби держави або територіальної громади
              3) Щодо діяльності на промисловій чи комерційній основі
              4) Щодо ознаки, за якої юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
              5) Щодо ознаки, за якої органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи
              6) Щодо ознаки, за якої у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків
            81. Лист Мінекономіки від 01.06.2020 №3305-04/34286-06 Щодо рекомендацій Антимонопольного комітету України
              1) Лист Мінекономіки Щодо рекомендацій Антимонопольного комітету України
              2) Рекомендації АМКУ Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на ринку природного газу при здійсненні публічних закупівель
              3) Рекомендації АМКУ Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на ринку електричної енергії при здійсненні публічних закупівель
              4) Рекомендації АМКУ Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на ринках пального при здійсненні публічних закупівель
              5) Рекомендації АМКУ Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на ринках постачання продуктів харчування, послуг їдалень, кейтерингових послуг при здійсненні публічних закупівель
            82. Лист Мінекономіки від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 Щодо застосування статті 17 Закону
              1) Щодо застосування статті 17 Закону

              • Щодо підстави, передбаченої пунктами 1, 7 частини першої статті 17 Закону
              • Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону
              • Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону
              • Щодо інформації про субпідрядників/співвиконавців
              • Щодо інформації про об’єднання учасників
              • Щодо підстав для відмови в участі у переговорній процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону
              • Щодо відхилення тендерної пропозиції

              2) Щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

            83. Лист Мінекономіки від 04.06.2020 №3304-04/34929-06 Щодо замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання
              1) Щодо замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання

              • Щодо діяльності в окремих сферах господарювання
              • Щодо наявності спеціальних або ексклюзивних прав
              • Щодо способів закупівель та вартісних меж

              2) Способи закупівель для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах

            84. Лист Мінекономіки від 07.07.2020  № 3304-04/42059-06: Щодо змін до порядку закупівель у зв’язку із COVID-19 стосовно інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
            85. Лист Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель»
              • Товари та послуги
              • Роботи
              • Послуги з поточного ремонту
              • Послуги з виконання науково-технічних робіт
              • Окремі частини предмета закупівель (лоти)
              • Лікарські засоби
              • Номенклатурна позиція предмета закупівлі
            86. Лист Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель»
            87. Лист Мінекономіки від 03.10.2020 №3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”
              Додаток 1: Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі
              Додаток 2: Алгоритм проведення переговорної процедури закупівлі
            88. Лист Мінекономіки від 24.11.2020 №3304-04/69987-06 «Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю»:
              • Щодо укладення договору про закупівлю
              • Щодо виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю
              • Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону
              • Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю
              • Додаток 1: Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю
            89. Лист Мінцифри від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 “Щодо удосконаленого та кваліфікованого електронного підпису”
            90. Лист Мінекономіки від 02.04.2021 №3304-04/20327-06 “Щодо критеріїв оцінки тендерних пропозиції”
              1. Щодо нецінових критеріїв оцінки
              2. Щодо критерію оцінки “вартість життєвого циклу”
            91. Лист Мінекономіки від 15.07.2021 №3304-04/36904-06 “Щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб”
              1. Щодо реорганізації та правонаступництва
              2. Щодо новостворених юридичних осіб
              3. Щодо новостворених об’єднаних територіальних громад
              4. Додаток 1
            92. Лист Мінекономіки від 29.07.2021 №3304-04/39136-06 “Щодо договорів про закупівлю у сфері організації харчування у закладах освіти”
              1. Щодо проєктів договорів про закупівлю у сфері організації харчування у закладах освіти
              2. Проєкт договору (зразок)_послуги
              3. Проєкт договору (зразок)_товар
            93. Лист Мінекономіки від 12.08.2021 № 3304-04/41046-06 «Рекомендації Антимонопольного комітету України»:
              1. Рекомендації Антимонопольного комітету України
            94. Лист Мінекономіки від 23.09.2021 № 3304-04/46862-07 « Щодо примірної тендерної документації у сфері організації харчування у закладах освіти»:
              1. Примірна тендерна документація у сфері організації харчування у закладах освіти
            95. Лист Мінекономіки від 30.09.2021 № 3304-04/47893-07 «Щодо закупівель, необхідних для боротьби з COVID-19»:
              1. Щодо здійснення закупівель, необхідних для боротьби з COVID-19
            96. Лист Мінекономіки від 08.10.2021 № 3304-04/49219-06 «Щодо застосування електронних каталогів»:
              1. Щодо застосування електронних каталогів
              • Щодо електронних каталогів
              • Порядку формування та використання електронного каталогу
              • Щодо правил здійснення закупівель через електронний каталог
              2. Алгоритм здійснення запиту ціни пропозицій в електронному каталозі
              3. Приклади застосування електронних каталогів
              4. Деякі питання та відповіді щодо застосування електронного аукціону
            97. Лист Мінекономіки від 11.11.2021 № 3304-04/53806-06 « Щодо тестування уповноважених осіб»
            98. Лист Мінекономіки від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України»
            99. Лист Мінекономіки від 30.11.2021 № 3702-06/56323-06 «Щодо примірної тендерної документації»:
              1. Щодо примірної тендерної документації Кейтерингові послуги
            100. Лист Мінекономіки від 04.03.2022 №3304-04/9225-06 «Щодо здійснення закупівель у період воєнного стану», «Щодо закупівель, розпочатих до введення правового режиму воєнного стану»
            101. Лист Мінекономіки від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей»
              1. Приклади щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей
            102. Лист Мінекономіки від 22.02.2022 № 3304-04/8231-06 «Щодо рекомендацій Антимонопольного комітету України»
              1. Додаток «Щодо проблемних питань застосування законодавства у сфері публічних закупівель від час закупівлі електричної енергії»
            103. Лист Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 (щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили))
            104. Лист Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22 (щодо положень постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»)
            105. Лист Мінекономіки від 09.03.2022 №3304-04/9472-06 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану», «Щодо осіб, відповідальних за закупівлі в умовах воєнного стану»
            106. Офіційна позиція АМКУ щодо роботи Органу оскарження в умовах воєнного стану, розміщена на офіційній сторінці Антимонопольного комітету України у соціальній мережі Facebook від 03.03.2022
            107. Розпорядження про деякі питання організації діяльності Антимонопольного комітету України в умовах воєнного стану. Розпорядження розміщене на офіційній сторінці Антимонопольного комітету України у соціальній мережі Facebook від 07.03.2022
              Розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.04.2022 №4-рп “Про внесення змін до розпорядження АМКУ від 03.03.2022 “Про деякі питання організації діяльності Антимонопольного комітету України в умовах воєнного стану”
            108. Лист Мінекономіки від 22.04.2022 №3304-04/16796-06 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану», «Щодо закупівель, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень», «Щодо строку договору про закупівлю», «Щодо оприлюднення інформації про закупівлю», «Щодо визнання тендеру таким, що не відбувся»
            109. Лист Міністерства охорони здоров’я України №10-13/5627/2-22 від 08.03.2022 (щодо проведення закупівель закладами охорони здоров’я в умовах воєнного стану)
            110. Лист Мінекономіки №3323-04/42505-06 від 27.06.2022 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану» (Постанова КМ України №723 від 24.06.2022)
            111. Лист Мінекономіки №3323-04/50213-06 від 19.07.2022 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану» (Постанова КМ України №723 від 24.06.2022)
              1) Щодо застосування закупівельного законодавства
              2) Щодо планування закупівель за предметом по сумам та відображення їх у річному плані
              3) Щодо способів здійснення закупівель згідно з постановою № 169
              4) Щодо граничних обмежень
              5) Щодо договору, його умов, їх зміни та строку дії
              6) Щодо звітування
              7) Щодо переліку виключень
              8) Щодо замовників, які здійснюють закупівлі без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель
              9) Щодо відповідальних за закупівлю
              10) Щодо здійснення оплат
              11) Щодо інформування про здійснення публічних закупівель
              Додаток: Відповіді Мінекономіки на питання
            112. Лист Мінекономіки №3323-04/50717-06 від 21.07.2022 «Щодо інформування про локалізацію у публічних закупівлях» (Закон України від 16.12.2021 № 1977-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»)
            113. Лист Мінекономіки № 3323-04/58791-06 від 15.08.2022 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану» (постанова Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 874)
            114. Лист Мінекономіки №3323-04/62315-06 від 30.08.2022 «Щодо локалізації»
              1) Щодо локалізації
              2) Щодо вартісних меж
              3) Щодо переліку товарів
              4) Щодо порядку розрахунку ступеня локалізації
              5) Щодо порядку підтвердження ступеня локалізації
              6) Щодо порядку моніторингу
              7) Щодо міжнародних угод
              8) Щодо встановлення замовником вимог стосовно ступеню локалізації
              9) Щодо договорів про закупівлю, укладених до набрання чинності Закон та постанови № 861
              Додаток: перелік угод про вільну торгівлю, із зазначенням порогових меж та суб’єктів, на яких поширюються такі угоди.
            115. Лист Мінекономіки №3323-04/64632-06 від 12.09.2022 «Щодо інформування про зміни в законодавстві» (Закон України № 2526-ІХ від 16.08.2022 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»)
            116. Лист Мінекономіки №3323-04/70199-06 від 14.10.2022 “Щодо інтерактивного інструменту “Локалізація-tool”
            117. Лист Мінекономіки № 3323-04/70997-06 від 20.10.2022 “Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
            118. Лист Мінекономіки №3311-05/74721-06 від 14.11.2022 “Щодо здійснення закупівель товарів з визначеним ступенем локалізації”
            119. Лист Мінекономіки №3323-04/78667-06 від 08.12.2022 “Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
              1) Щодо здійснення закупівель, необхідних для боротьби з COVID-19
              2) Щодо планування закупівель та відображення їх у річному плані
              3) Щодо закупівель відокремленими підрозділами (філіями та представництвами)
              4) Щодо закупівель за запитом ціни пропозиції
              5) Щодо ціни тендерної пропозиції, яка є вищою очікуваної вартості предмета закупівлі
              6) Щодо кваліфікаційних критеріїв
              7) Щодо вимог статті 17 Закону
              8) Щодо строку дії договору про закупівлю
              9) Щодо звітування до 50 тис. гривень
              10) Щодо переліку виключень
            120. Лист Мінекономіки №3323-04/1723-06 від 13.01.2023 “Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
            121. Лист Мінекономіки №3323-04/6459-06 16.02.2023 “Щодо застосування електронних каталогів”
            122. Лист Мінекономіки №3323-04/8463-06 28.02.2023 “Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
              1) Щодо заборони на здійснення замовниками публічних закупівель
              2) Щодо переліку виключень
              3) Щодо підстав для відмови учаснику процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції
              4) Щодо випадків, коли умови договору про закупівлю можуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
              5) Щодо оприлюднення та звітування в ЕСЗ інформації про закупівлі
              – Додаток Щодо оприлюднення в ЕСЗ інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до пунктів 9, 10, 11 і 13 Особливостей за результатами здійснення закупівлі
              – Презентація вебінару щодо внесених змін до Постанови КМ України №1178
            123. Лист Мінекономіки №3323-04/12604-06 від 23.03.2023 «Щодо використання постачальниками послуг факторингу»
              1.Щодо укладення договору про закупівлю із застосуванням факторингу
              2.Щодо можливості переможця (постачальника товарів, надавача послуг, виконавця робіт) укладати договір факторингу
              3.Щодо реєстрації зобов’язань розпорядником/одержувачем бюджетних коштів у разі наявності договору факторингу
              Додаток до Листа – Схема отримання послуги факторингу
            124. Лист Мінекономіки №3323-04/22523-06 від 17.05.2023 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
              1) Щодо змін, внесених до Особливостей
              2) Щодо заборони на здійснення замовниками публічних закупівель у визначених Особливостями суб’єктів
              3) Щодо здійснення закупівель за кошти кредитів, позик, грантів з урахуванням додаткових вимог
              4) Щодо моніторингу закупівель
              5) Щодо переговорної процедури закупівлі
              6) Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей
            125. Лист Мінекономіки №3323-04/29308-06 від 19.06.2023 «Щодо здійснення закупівель»
              1) Щодо вимоги про відсутність судимості
              2) Щодо публічного доступу до інформації в ЕСЗ
            126. Лист Мінекономіки № 3323-04/32328-06 від 03.07.2023 «Щодо здійснення закупівель»
              1) Щодо змін, внесених до порядку визначення предмета закупівлі
              2) Щодо затвердження класифікатора медичних виробів
              3) Щодо здійснення закупівлі послуг з енергосервісу
            127. Лист Мінекономіки № 3323-04/40119-06 від 04.08.2023 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
              1) Щодо постанови Кабінету Міністрів України від 04.07.2023 № 677
              2) Щодо постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 № 686
              3) Щодо здійснення закупівель через ЦЗО
            128. Лист Мінекономіки № 3323-04/50098-06 від 19.09.2023 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
              1) Щодо скорочення підстав
              2) Щодо пункту 13 Особливостей
              3) Щодо пункту 9 Особливостей
              4) Щодо форми і змісту обгрунтування
              5) Щодо повноважень Держаудитслужби
              6) Щодо інших змін
            129. Лист Мінекономіки №3323-04/53077-06 від 03.10.2023 «Щодо Особливостей здійснення закупівлі послуг енергосервісу»
              1) Щодо базового рівня споживання
              2) Щодо способів здійснення закупівлі послуг енергосервісу
              3) Щодо закупівлі енергосервісу шляхом проведення відкритих торгів
            130. Лист Мінекономіки №3323-04/62708-06 від 20.11.2023 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
              1) Щодо змін, внесених до Особливостей
              2) Щодо змін, внесених до Порядку № 822