Роз’яснення Мінекономіки щодо нормативно-правових актів до нової редакції Закону

  • лист-роз’яснення щодо нормативно-правових актів

Роз’яснення Мінекономіки щодо нормативно-правових актів до нової редакції Закону

2022-05-02T11:14:51+03:0024.04.2020|Tags: |

Мінекономіки опублікувало лист-роз’яснення щодо нормативно-правових актів (НПА), які разом з новою редакцією Закону мають удосконалити публічні закупівлі.

Повідомляється, що більшість НПА ще на етапі погодження або держреєстрації. До моменту їх затвердження користувачам системи Prozorro доведеться застосовувати старі нормативно-правові акти, які не суперечать вимогам редакції Закону, що 19 квітня вступив у силу, а саме:

  • примірне положення про тендерну документацію
  • примірне положення про уповноважену особу та тендерний комітет
  • порядок визначення предмета закупівлі
  • особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення
  • порядок розміщення інформації про публічні закупівлі.

Кабмін вже затвердив постанову  “Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження”, що передбачає плату за подання скарги та повернення коштів у розмірі від 2 тисяч до 170 тисяч гривень, в залежності від того, стосовно чого була подана скарга.

Також затвердженими є акти “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” і “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”. За ними:

  • ДП “ПРОЗОРРО” відповідальне за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу
  • у методиках визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у деяких пунктах редаговано текст зі зміною акценту з “потрібно” на “рекомендовано”.

Досі на етапі розробки є НПА щодо:

  • примірної методики визначення вартості життєвого циклу
  • порядку організації тестування уповноважених осіб
  • структури, порядку формування та використання електронних каталогів
  • форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції
  • переліку формальних помилок

Вказані нормативно-правові акти після розробки ще мають пройти етап затвердження та технічної реалізації в електронній системі закупівель. Тому замовники поки можуть самостійно встановлювати розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в тендерній документації, а також опис і приклади формальних  (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасників.