На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
270 563.19 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-19-002219-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 270 563.19 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Частиною 7 ст.15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 року №10-р (із змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку по всій території України якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку . Згідно з п.7 ч.2 Правил надання послуг поштового зв’язку , затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270 оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктами поштового зв’язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. Частиною 1 ст.2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів» від 21.06.2019 №4997 передбачено, що закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст..39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 №2289.У зв’язку з тим, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 №2289 втратив чинність на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197, а з 01.08.2016року набрав чинність Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922 відповідно до пункту 2 частини другої ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом застосування переговорної процедури. |
Дата останніх змін | 3 лютого, 11:56 |
---|
Поштові послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у т.ч допомог, пільг та житлових субсидій, передбачених Постановою Кабінету Міністрів від 21 жовтня 1995 р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі за бюджетні кошти.1 послуга Адреса поставки: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв Небесної Сотні,23 Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64110000-0, Поштові послуги |
Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків за формою В9-М, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Соціальної допомоги та виплатного періоду.Оплата послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу здійснюється Замовником не пізніше дати надання Форми 103-1 та приймання Виконавцем від Замовника внутрішнього поштового переказу (надалі – Плата за послуги з пересилання). Плата за послуги з пересилання обчислюється за тарифами Виконавця, діюч на момент надання Замовником Форми 103-1, які опубліковані на веб-сайті Виконавця, що розміщений за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua. Сума внутрішніх поштових переказів та Плата за послуги з пересилання, перераховуються Замовником платіжними дорученнями на поточний рахунок Виконавця відповідно до Додатку № 5. Після підписання Сторонами звітів за формою 57-а, на підставі останніх, Замовник складає Акт звірення розрахунків за формою В9-М (додаток 17 до Інструкції) (далі – Акт звірення розрахунків), який, в тому числі, є первинним документом, що підтверджує обсяг сум виплаченої Соціальної допомоги, вартість Послуг, наданих Виконавцем. При складенні Акту звірення розрахунків Сторони конкретизують обсяги виплат Соціальної допомоги окремо по місту та селищу міського типу (далі – СМТ), селу, також окремо конкретизується розмір поштового збору по місту та по СМТ, селу з зазначенням відповідних тарифів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради |
Повна назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ | 25953617 |
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25953617 |
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Донецька обл, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, 23 |
Ім'я |
Іванова Вікторія Володимирівна |
Телефон | 380966593837 |
Ел. пошта | utszn1426@krm.gov.ua |