На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 984 413.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Очікувана вартість! Закупівля робіт до 15 грудня 2022 року. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
- У відповідності до вимог пункту 5.4. пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасника стосовно підтвердження учасником відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таке підтвердження подається у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. В супереч вимогам тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав довідку, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених положеннями частини 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». - У відповідності до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасника стосовно подання ним у складі тендерної пропозиції письмового погодження з переліком формальних (несуттєвих) помилок, та з тим, що допущення iнших помилок призведе до вiдхилення пропозицiї учасника. При цьому перелік формальних помилок визначається Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. На виконання вимог тендерної документацій учасник, у складі тендерної пропозиції приєднав Лист-згоду вих. № 12/02/03 від 12.02.2021 року в якому відсутній перелік формальних помилок визначений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Також відсутнє будь яке посилання на Наказ яким затверджено перелік формальних помилок
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- У відповідності до вимог пункту 5.4. пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасника стосовно підтвердження учасником відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таке підтвердження подається у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. В супереч вимогам тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав довідку, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених положеннями частини 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». - У відповідності до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасника стосовно подання ним у складі тендерної пропозиції письмового погодження з переліком формальних (несуттєвих) помилок, та з тим, що допущення iнших помилок призведе до вiдхилення пропозицiї учасника. При цьому перелік формальних помилок визначається Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. На виконання вимог тендерної документацій учасник, у складі тендерної пропозиції приєднав Лист-згоду вих. № 12/02/03 від 12.02.2021 року в якому відсутній перелік формальних помилок визначений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Також відсутнє будь яке посилання на Наказ яким затверджено перелік формальних помилок
Код ЄДРПОУ | 43079629 |
---|---|
Поштова адреса | 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Кагамлика, 72-И, офіс 205 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Розколотько Максим Геннадиевич |
Телефон | 380990507741,380990507741 |
Ел. пошта | comforttown.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41323784 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Ак. Вільямса, буд. 6-Д, оф.43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сотніков Максим Олександрович |
Телефон | +380637321672 |
Ел. пошта | prombuddevelopment@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30732375 |
---|---|
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 121 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Борщ Юлия Николаевна |
Телефон | +380959041015 |
Ел. пошта | poltavaparitet@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34892518 |
---|---|
Поштова адреса | 04210 , Україна, Київська область, Київ, 04210, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 12-Г, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сирик Сергей |
Телефон | 380504148571 |
Ел. пошта | SAF-INMED@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20600943 |
---|---|
Поштова адреса | 08514, Україна, Київська область, Фастівський район, село Дідівщина, вулиця Леніна, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мале приватне підприємство "Енергія" |
Телефон | +380456564253 |
Ел. пошта | energiya-fastiv@list.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43122155 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, Київська область, Деснянський район, ВУЛИЦЯ КОСТЯНТИНА ДАНЬКЕВИЧА будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Спіцина Галина Михайлівна |
Телефон | +380937452408 |
Ел. пошта | ibk_regul@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-28-001697-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 984 413.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 19 700.00 UAH |
Період уточнень | до 5 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 13:40 |
Аукціон |
16 лютого, 13:17 Переглянути |
Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення по вулиці Глиняна, Івана Кожедуба в м. Біла Церква Київської області ( ДК 021:2015 (CPV) : 45311000-0 Монтаж електропроводки та електроарматури) Джерело фінансування - Інша субвенція з обласного бюджету на здійснення заходів з капітального будівництва, реконструкції та ремонту об"єктів комунальної власності на території Київської області та кошти міцевого бюджету.1 робота Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці Глиняна, Івана Кожедуба Строк: до 15.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45311100-1, Монтаж електропроводки |
Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03346696 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Ім'я |
Мельник Людмила Володимирівна |
Ел. пошта | djkgbmr@gmail.com |