На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6450.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Якість поставленого за Договором Товару повинна відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), а також підтверджуватися документами про якість Товару передбаченими законодавством України. Підтвердженням якості з боку Постачальника є: посвідчення про якість поставленого Товару або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Якість Товару, що поставляється за Договором, має відповідати ДСТУ, ТУ, іншим документам. На підприємстві, що поставляє Товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP та проведений її аудит, що підтверджується Актом аудиту, виданим відповідним уповноваженим органом. Гарантія якості Товару діє протягом строку, встановленого виробником Товару, та вказаного на упаковці товару. Товар постачається з терміном придатності не менше ніж 80% від загального терміну зберігання на момент поставки. Якщо протягом гарантійного терміну Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язується замінити дефектний Товар на якісний протягом двох годин. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та інше), несе Постачальник.
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 3 лютого, 13:12
Опис
корегування суми догору
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-02-013461-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 450.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 3 лютого, 13:12 |
---|
Борошно пшеничне в/г600 кілограм Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, Герасима Кондратьєва, 124 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612100-2, Борошно пшеничне |
Назва організації | СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 3 "КАЛИНКА" М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21114564 |
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 124 |
Ім'я |
Шовкалюк Вікторія |
Телефон | +380994128972 |
Ел. пошта | sad_kalinka@ukr.net |