На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка») 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з інкасації (код ДК 021:2015 –66110000-4 «Банківські послуги») 5.1 Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги з інкасації (код ДК 021:2015 –66111000-1 «Послуги центральних банків»). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код CPV ДК 66111000-1 Послуги центральних банків (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у додатку №2 до Оголошення; 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуг 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 36 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021р. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «10» лютого 2021 р. 9-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «16» лютого 2021 р. 9-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця але не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано Акт наданих послуг. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-04-002210-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 36 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 180.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 лютого, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 16 лютого, 09:02 |
Послуги з інкасації1 послуга Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66111000-1, Послуги центральних банків |
Виконавець щомісячно не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним направляє Замовнику Акт наданих послуг за цим договором. Оплата проводиться Замовником не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано Акт наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 29 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Повна назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Ім'я |
Колесник Олена |
Телефон | 0669035077 |
Ел. пошта | 19ELENA_68@I.UA |