На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 853 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 34111100-9 Легкові автомобілі типу «універсал» -19 шт.Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими. Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської або страхової гарантії за формою додатку №6 або №7 до ТД.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34356004 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, Старотроїцька, буд.42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мишко Дмитро Ігорович |
Телефон | 380444902300, |
Ел. пошта | d.myshko@arma-motors.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32577984 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ТАРАЩАНСЬКА, будинок 193 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Фаткина |
Телефон | +380971226023 |
Ел. пошта | natafa662@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-09-004874-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 853 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 64 265.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 385 590.00 UAH |
Період уточнень | до 4 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 березня, 21:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 16:39 |
Аукціон |
25 березня, 13:31 Переглянути |
Колісні транспортні засобиWheeled vehicles19 штука Адреса поставки: 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
1.1. Аванс у розмірі до 50 % за першу партію Товару, сплачується протягом 20 робочих днів з дня отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. 1.2. Остаточний розрахунок за першу партію Товару здійснюється протягом 180 робочих днів з дати підписання Актів приймання - передачі Товару уповноваженими особами Сторін, згідно з видатковими накладними. 1.3. Аванс у розмірі до 50 % за другу партію Товару, сплачується протягом 20 робочих днів з дня отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. 1.4. Остаточний розрахунок за другу партію Товару здійснюється протягом 180 робочих днів з дати підписання Актів приймання - передачі Товару уповноваженими особами Сторін, згідно з видатковими накладними. 1.5. Аванс у розмірі до 50 % за третю партію Товару, сплачується протягом 20 робочих днів з дня отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. 1.6. Остаточний розрахунок за третю партію Товару здійснюється протягом 180 робочих днів з дати підписання Актів приймання - передачі Товару уповноваженими особами Сторін, згідно з видатковими накладними. 1.7. Аванс у розмірі до 50 % за четверту партію Товару, сплачується протягом 20 робочих днів з дня отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. 1.8. Остаточний розрахунок за четверту партію Товару здійснюється протягом 180 робочих днів з дати підписання Актів приймання - передачі Товару уповноваженими особами Сторін, згідно з видатковими накладними.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01181765 |
Поштова адреса | 03179, Україна, Київська область, Киев, пр. Перемоги, 151 |
Ім'я |
Віталій Іванович Ілюк |
Телефон | +380444228236 |
Ел. пошта | iliuk@ucrf.gov.ua |