На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
460.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник гарантує якість товару згідно з технічними вимогами Замовника.Товари повинні мати необхідні сертифікати, ліцензії, реєстраційні посвідчення та відповідати еталонам-зразкам, затвердженим Замовником. Постачальник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого стандартом, вказаного на упаковці товару. Товар постачається з терміном придатності не менш 100 % від загального терміну зберігання на момент поставки. Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-12-001240-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 460.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 12 лютого, 09:48 |
---|
Сидіння до унітазу (пластикове)2 штука Адреса поставки: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22 Строк: до 25.02.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні |
Назва організації | Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Перлина" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26137819 |
Поштова адреса | 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22 |
Ім'я |
Олена Мелай |
Телефон | +380564935535 |
Ел. пошта | kzo.dor@ukr.net |