На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 952.15 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до рішення Кролевецької міської ради від 29.01.2021 "Про створення відділу житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради" створено виконавчий орган Кролевецької міської ради - Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради як юридичну особу публічного права та затверджено Положення, яким на відділ покладено повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку, будівництва, управління комунальною власністю. 03.02.2021 відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради офіційно зареєстровано, як юридичну особу, на даний час завершується реєстраційна процедура в Державній казначейській службі України, ГУ ДПС у Сумській області, банківських установах, тощо. 09.02.2021 року було скликано місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол № 3 від 09.02.2021) на якому розглянуто інформацію Сумського обласного центру з гідрометеорології Державної служби України з надзвичайних ситуацій України від 08.02.2021 про очікувані складні погодні умови. Комісія визнала очікувані складні погодні умови надзвичайною подією і доручила відділу житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради терміново вирішити питання укладання договору на очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період. Кошторисом планових асигнувань на 2021 рік по відділу ЖКГ Кролевецької міської ради передбачено кошти в сумі 534869,26 грн. на проведення заходів з очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період. Згідно з абзацом третім частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право придбати товари, роботи, послуги, вартість, яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 та здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановлених у разі, якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі. З метою недопущення надзвичайної ситуації, що призведе до порушення нормальних умов життя і діяльності людей на території Кролевецької міської територіальної громади прийнято рішення укласти договір без застосування електронної системи закупівель на прораховану потребу у лютому 2021 року в сумі 199952,15 грн. за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД). 1 послуга, 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиці та тротуари кролевецької територіальної громади, строк надання послуг 24 дні (з 03 лютого до 28 лютого 2021 р)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-17-005269-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 952.15 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 18 лютого, 15:13 |
---|
ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (ОЧИЩЕННЯ ВІД СНІГУ ВУЛИЦЬ ТА АВТОДОРІГ, ПОСИПАННЯ ДОРІГ ТА ТРОТУАРІВ ПРОТИОЖЕЛЕДНИМ МАТЕРІАЛОМ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД)1 послуга Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вулиця територіальної громади Строк: до 28.02.2021 17:23 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90620000-9, Послуги з прибирання снігу |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються безпосередньо між Замовником та Виконавцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 календарних днів з дня підписання акту виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44141907 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 |
Ім'я |
Петренко Андрій Олександрович |
Телефон | +380545395992 |
Ел. пошта | krolvgkh@ukr.net |