На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання»
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не містить інформацію про найменування виробника та країну походження Товару; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано графічне зображення автомобіля, що планується до поставки (фото, малюнок, креслення, схема, тощо); 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист на підтвердження того, що ціна Товару, включає в себе ціну за одиницю Товару з урахуванням ПДВ, та усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені, а також витрати на транспортування предмету закупівлі до місця поставки, визначеного замовником, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чиним законодавством України; 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист в довільній формі, в якому гарантує здійснення технічного нагляду,гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не містить інформацію про найменування виробника та країну походження Товару; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано графічне зображення автомобіля, що планується до поставки (фото, малюнок, креслення, схема, тощо); 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист на підтвердження того, що ціна Товару, включає в себе ціну за одиницю Товару з урахуванням ПДВ, та усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені, а також витрати на транспортування предмету закупівлі до місця поставки, визначеного замовником, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чиним законодавством України; 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист в довільній формі, в якому гарантує здійснення технічного нагляду,гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації.
Код ЄДРПОУ | 36441012 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Слобожанське, вул. Дружби, буд. 3а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Галєєва Олена Миколаївна |
Телефон | +380952302006 |
Ел. пошта | galeeva.e@autotrading.dp.ua |
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не містить інформацію про найменування виробника та країну походження Товару; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі щодо наявності сервісних центрів на території Дніпропетровської області, в тому числі сертифікованого сервісного центру з обслуговування транспортного засобу, що пропонуються згідно пропозиції учасника; 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про відповідність товару, що пропонує Учасник, технічному завданню Замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не містить інформацію про найменування виробника та країну походження Товару; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі щодо наявності сервісних центрів на території Дніпропетровської області, в тому числі сертифікованого сервісного центру з обслуговування транспортного засобу, що пропонуються згідно пропозиції учасника; 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про відповідність товару, що пропонує Учасник, технічному завданню Замовника.
Код ЄДРПОУ | 37459539 |
---|---|
Поштова адреса | 61009, Україна, Харківська область, м. Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 185/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Козий |
Телефон | +380979850105 |
Ел. пошта | oleg.kozy5@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-22-005699-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 567 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 670.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 березня, 00:00 |
Аукціон |
10 березня, 15:40 Переглянути |
Початок аукціону: | 10 березня, 15:19 |
Renault Duster Ultramarine 4х2 МКП-5 (або еквівалент)1 одиниця Адреса поставки: 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, вулиця Нагірна, будинок 2 Строк: до 30.04.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34115200-8, Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб |
Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.3.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 30 календарних днів з моменту прийняття товару. Розрахунки за поставлені Товари здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Криничанська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04338380 |
Поштова адреса | 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, смт. Кринички, вул. Нагірна, 2 |
Ім'я |
Наталя Кияниця |
Телефон | +380565491561 |
Ел. пошта | krinsel.buh@ukr.net |