Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Всі державні закупівлі > Різні послуги та товари > Послуги з ремонту та технічного обслуговування

Умови
  • Запитання
  • Оскарження
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Запитання (0)
  • Оскарження (0)
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

8631.00 UAH

Замовник

АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції

вартість участі

17.00 грн.

Усі тарифи

email-icon

Підписка на цей тендер

Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань


Підписатись
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
17 00 грн.
До 50 000 грн.
119 00 грн.
До 200 000 грн.
340 00 грн.
До 1 млн. грн.
510 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
3400 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Відкриті торги

Закупівля не відбулась


Технічне обслуговування системи пожежогасіння серверної

Прийом пропоз. Не відбулась
Аукціон
Кваліфікація

Опис закупівлі: Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2021-02-22-007543-b
Електронний цифровий підпис
Накладено

Очікувана вартість закупівлі 8 631.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок пониження 86.31 UAH з ПДВ
Планування закупівлі UA-P-2021-01-22-004974-c
Перейти до плану закупівлі

Дати

Період уточнень до 28 лютого, 00:00
Період оскарження умов до 6 березня, 00:00
Подача пропозицій до 10 березня, 12:00
Дата останніх змін 10 березня, 12:03

Предмети закупівлі

Технічне обслуговування системи пожежогасіння серверної

1 послуга

Адреса поставки: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1

Строк: до 31.12.2021 00:00

Тип предмета закупівлі: Послуги

Код ДК 021:2015: 50610000-4, Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Документи закупівлі

Умови оплати

надання послуг

Оплата за надані послуги, здійснюється Замовником продовж 10 календарних днів з моменту підписання сторонами відповідних актів виконаних робіт, на підставі належного оформлення первинних документів (акту надання послуг, рахунку та відповідної податкової накладної зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних). Найменування замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 21560045. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Житомирської дирекції АТ "Укрпошта", 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вітрука, 1, код ЄДРПОУ 22046132. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 10 календарних днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ 22046132
Поштова адреса 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1
Ім'я Ольга Зозуля-Савіцька
(Olga Zozulya-Savitska)
Телефон +380506508925
Ел. пошта zozulya-op@ukrposhta.ua

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 18

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2021, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло