На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: закупівля до кінця 2021 року
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Цінова пропозиція учасника, подана на участь у спрощеній закупівлі на суму 72 408,00 грн. містить суттєві помилки, що впливають на загальну суму цінової пропозиції, а саме в розділі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» в назві послуг до принтера HP Laser Jet 2015 відсутні кількість, ціна та сума до послуги з ремонту вузла закріплення, що робить цінову пропозицію учасника неповну в частині розрахунків та надання послуг; 2) Довідка, надана на вимогу замовника, що підтверджує відповідність учасника додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» не підтверджує гарантії щодо надаваємих послуг, так як це просто документ, що був скопійований з тендерної документації замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Цінова пропозиція учасника, подана на участь у спрощеній закупівлі на суму 72 408,00 грн. містить суттєві помилки, що впливають на загальну суму цінової пропозиції, а саме в розділі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» в назві послуг до принтера HP Laser Jet 2015 відсутні кількість, ціна та сума до послуги з ремонту вузла закріплення, що робить цінову пропозицію учасника неповну в частині розрахунків та надання послуг; 2) Довідка, надана на вимогу замовника, що підтверджує відповідність учасника додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» не підтверджує гарантії щодо надаваємих послуг, так як це просто документ, що був скопійований з тендерної документації замовника.
Код ЄДРПОУ | 30126040 |
---|---|
Поштова адреса | 54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванцова Наталія Дмитріївна |
Телефон | +380512477307 |
Ел. пошта | natali2806@ua.fm |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Цінова пропозиція учасника, подана на участь у спрощеній закупівлі на суму 128 932,00 грн. містить суттєві помилки, а саме в розділі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» вказана ціна загальна до кожного виду принтера, а не по кожному виду робіт відповідно за одиницю послуги. Тому зрозуміти й прорахувати ціну за кожен вид робіт до кожного принтеру неможливо. 2) Довідка, надана на вимогу замовника, що підтверджує відповідність учасника додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» не підтверджує гарантії щодо надаваємих послуг, так як це просто документ, що був скопійований з тендерної документації (оголошення) замовника. 3) Відсутні окремі гарантійні листи від учасника згідно додатку 2«Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: - Виконавець гарантує, що використання картриджів Замовником, після надання послуг, не призведе до пошкодження техніки га протязі усього часу її використання. - Виконавець гарантує, що за умови заправки картриджів одночасно партією більше 3 штук доставка по області має здійснюватись за рахунок Виконавця (м. Первомайськ, м.Очаків, м.Вознесенськ, м.Южноукраїнськ). Доставка по м.Миколаєву має здійснюватись протягом однієї години. - У випадку технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки Виконавець гарантує надання рівнозначної заміни техніки Замовнику протягом 6 годин з моменту отримання заявки від Замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Цінова пропозиція учасника, подана на участь у спрощеній закупівлі на суму 128 932,00 грн. містить суттєві помилки, а саме в розділі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки» вказана ціна загальна до кожного виду принтера, а не по кожному виду робіт відповідно за одиницю послуги. Тому зрозуміти й прорахувати ціну за кожен вид робіт до кожного принтеру неможливо. 2) Довідка, надана на вимогу замовника, що підтверджує відповідність учасника додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» не підтверджує гарантії щодо надаваємих послуг, так як це просто документ, що був скопійований з тендерної документації (оголошення) замовника. 3) Відсутні окремі гарантійні листи від учасника згідно додатку 2«Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: - Виконавець гарантує, що використання картриджів Замовником, після надання послуг, не призведе до пошкодження техніки га протязі усього часу її використання. - Виконавець гарантує, що за умови заправки картриджів одночасно партією більше 3 штук доставка по області має здійснюватись за рахунок Виконавця (м. Первомайськ, м.Очаків, м.Вознесенськ, м.Южноукраїнськ). Доставка по м.Миколаєву має здійснюватись протягом однієї години. - У випадку технічного обслуговування та ремонту копіювально-розмножувальної техніки Виконавець гарантує надання рівнозначної заміни техніки Замовнику протягом 6 годин з моменту отримання заявки від Замовника.
Код ЄДРПОУ | 34234214 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Карбовський |
Телефон | +380506865758 |
Ел. пошта | yura@cnt.mk.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючої техніки) розділом 5 замовником зазначалась вимога щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника. В тендерній пропозиції учасника було надано наступні документи, що не засвідчені належним чином згідно вимого оголошення замовника, тобто на них відсутня дата підпису, прізвище, ініціали та посада особи, яка підписує тендерну пропозицію, на копіях відсутні надписи «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»: - Установчий документ, на підставі якого діє Учасник, документ, на підставі якого діє керівник (статут, наказ про призначення, протокол); - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника. - Документ, виданий органом державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість, у разі, якщо Учасник є платником цього податку (витяг з реєстру ПДВ).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючої техніки) розділом 5 замовником зазначалась вимога щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника. В тендерній пропозиції учасника було надано наступні документи, що не засвідчені належним чином згідно вимого оголошення замовника, тобто на них відсутня дата підпису, прізвище, ініціали та посада особи, яка підписує тендерну пропозицію, на копіях відсутні надписи «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»: - Установчий документ, на підставі якого діє Учасник, документ, на підставі якого діє керівник (статут, наказ про призначення, протокол); - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника. - Документ, виданий органом державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість, у разі, якщо Учасник є платником цього податку (витяг з реєстру ПДВ).
Код ЄДРПОУ | 39376560 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пров. Парусний буд.1 кв.84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Левченко |
Телефон | +380930803970 |
Ел. пошта | patriot-trade@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35217980 |
---|---|
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА МОРСЬКА, будинок 79, квартира 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Денис Негрун |
Телефон | +380505337120 |
Ел. пошта | bios.mk@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-22-003356-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 900.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 999.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 лютого, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 16:22 |
Аукціон |
10 березня, 14:42 Переглянути |
Заправка картриджів485 послуга Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52 Строк: до 31.12.2021 16:45 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Відновлення картриджів177 послуга Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52 Строк: до 31.12.2021 16:45 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Технічне обслуговування та ремонт копіювальної копіювально-розмножувальної техніки55 послуга Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52 Строк: до 31.12.2021 16:45 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Розрахунки здійснюються в безготівковій формі в національній валюті з моменту поставки кожної окремої партії Послуг, згідно підписаного обома Сторонами акту виконаних послуг, шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем рахунку на їх оплату протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту виконаних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління поліції охорони в Миколаївській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109016 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52 |
Ім'я |
Строін Сергій Володимирович ( ) |
Телефон | +380512498480 |
Ел. пошта | vip.nastenakostenko@ukr.net |