На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
142 031 071.00 UAH
Замовник
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Плануємо залучати в обсязі менше 20% від вартості договору
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Код ЄДРПОУ | 40395340 |
---|---|
Поштова адреса | 79069, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 317 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Борисович Акімов |
Телефон | +380673493573,+380687920465 |
Ел. пошта | romancha7989@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Код ЄДРПОУ | 31833402 |
---|---|
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачеве, ВУЛИЦЯ О.БЕРЕСТА, будинок 57 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Галина Голод |
Телефон | +380504387747 |
Ел. пошта | karpat-bud@i.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не передбачається в обсязі більше 20%
Код ЄДРПОУ | 40042237 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лисенка, 8/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гондурак Віталій Федорович |
Телефон | +380673426633 |
Ел. пошта | bk.mv-group@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Не планується долучати
Код ЄДРПОУ | 33426468 |
---|---|
Поштова адреса | 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Північний Бульвар 5Б/54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Яцишин Володимир Богданович |
Телефон | +380342537666 |
Ел. пошта | rbki.if@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-01-002718-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 142 031 071.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 710 155.36 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 560 000.00 UAH |
Період уточнень | до 7 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 травня, 15:56 |
Аукціон |
17 березня, 16:16 Переглянути |
Будівництво спортивного двадцятип’ятиметрового басейну по вул. Степана Бандери, № 1А в м. Хуст Закарпатської області. Коригування1 робота Адреса поставки: 90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, вул. Степана Бандери, № 1 А Строк: до 31.12.2022 18:49 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ і підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 10-ти банківських днів. За роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні виконаних робіт, оплата проводиться після їх усунення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості, річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для використання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33763070 |
Поштова адреса | 90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Ім'я |
Бобер Ольга Ярославівна ( ) |
Телефон | +380314246500 |
Ел. пошта | khust.osvita@ukr.net |