На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі: спрощена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 10 березня, 10:28
Опис
з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-03-002594-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 24 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 124.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 березня, 10:28 |
Початок аукціону: | 17 березня, 14:34 |
Огірки солоні365 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Капуста квашена410 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів від дня отримання Товару Покупцем на підставі накладних та рахунків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БІЛОЗІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04407744 |
Поштова адреса | 19635, Україна, Черкаська область, село Білозір’я, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 168 |
Ім'я |
Бондар Ірина Леонідівна |
Телефон | 380472300400 |
Ел. пошта | gromadabilozirya@gmail.com |