На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 712.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на підставі пункту 2 частини 7 статті 3, оскільки ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» є власником виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3» (згідно рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір №4949 від 11.06.2020 року). Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу (далі-Система), а саме: Консультативні послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет(електронним листом):-надання роз'яснень адміністратору щодо використання Системи;- консультації Адміністратора щодо налаштування довідників Системи;-консультації Адміністратора щодо дій Користувачів Системи. Перевірка, тестування, налаштування роботи Системи:- перевірка працездатності серверної частини Системи;- перевірка можливості підключення до серверної частини Системи;-перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи;- оптимізація роботи Системи;-оптимізація роботи механізмів взаємодії. Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у віддаленому режимі:-розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів;- консультування Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту;- консультування Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-03-009219-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 35 712.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 3 березня, 16:01 |
---|
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "Автоматизованої системи управління документами "ДОК ПРОФ 3"3 місяць Адреса поставки: 88008, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пл. Народна, 4 Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39766716 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, будинок 4 |
Ім'я |
Ніна Мага |
Телефон | +380312613219 |
Ел. пошта | uz.maga@land.gov.ua |