На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
96 704.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Пропозиції розглянуто
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3087715779 |
---|---|
Поштова адреса | 50077, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВЕРШИГОРИ, будинок 8, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Головко |
Телефон | +380689155457 |
Ел. пошта | golovkoura2020@gmail.com |
Час публікації: 2021-03-29 09:57:11
Ідентифікатор: 4e413bf3e0ed467ba94f61af07576f1d
Кінцевий строк для усунення: 2021-03-30 09:56:41
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Невідповідність інформації зазначеної у довідці та листі-відгуку, завантаженими учасником, як довідка та лист відгук про виконання аналогічного договору, відносно предмета закупівлі зазначеного замовником, а саме: ДК 021:2015: 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту фонтану у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської) Учасником надано довідку та лист-відгук про виконання договору на послуги з: ремонту, регуліровки та технічного обслуговування консольних насосів К8/18 чи їх складових частин в кількості двох штук; ремонт та технічного обслуговування осадкових фільтрів грубої очистки ДУ-200 в кількості двох штук чи їх складових частин; ремонт та технічного обслуговування зворотніх клапанів з механічной обробкою ДУ-200 чи їх складових частин, у той час, як послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту фонтану у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської, згідно з вимогами тендерної документації, передбачают, у тому числі, і експлуатацію та обслуговування чащі фонтану, насосного обладнання, піщаних фільтрів, напівавтоматичного обладнання для дезінфекції води, шаф управління насосами з частотними перетворювачами та PLC. 1.2 У довідці про наявність обладнання, інструментів та техніки виявлено слово викладене іноземною мовою, а саме - светодиода 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням: назви, адреси та контактного телефону контрагента учасника; номера та дати договору; предмета договору; суми договору та позитивний лист-відгук від вищезазначеного контрагента про належне виконання договору. * Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги, що найбільш схожі за своєю суттю згідно з вимогами цієї тендерної документації. 2.2 п. 7.1 Загальних положень тендерної документації: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням: назви, адреси та контактного телефону контрагента учасника; номера та дати договору; предмета договору; суми договору та позитивний лист-відгук від вищезазначеного контрагента про належне виконання договору. * Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги, що найбільш схожі за своєю суттю згідно з вимогами цієї тендерної документації. 3.2 Довідку про наявність обладнання, інструментів та техніки складену українською мовою.
Час публікації: 2021-03-29 09:57:11
Ідентифікатор: 4e413bf3e0ed467ba94f61af07576f1d
Кінцевий строк для усунення: 2021-03-30 09:56:41
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Невідповідність інформації зазначеної у довідці та листі-відгуку, завантаженими учасником, як довідка та лист відгук про виконання аналогічного договору, відносно предмета закупівлі зазначеного замовником, а саме: ДК 021:2015: 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту фонтану у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської) Учасником надано довідку та лист-відгук про виконання договору на послуги з: ремонту, регуліровки та технічного обслуговування консольних насосів К8/18 чи їх складових частин в кількості двох штук; ремонт та технічного обслуговування осадкових фільтрів грубої очистки ДУ-200 в кількості двох штук чи їх складових частин; ремонт та технічного обслуговування зворотніх клапанів з механічной обробкою ДУ-200 чи їх складових частин, у той час, як послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту фонтану у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської, згідно з вимогами тендерної документації, передбачают, у тому числі, і експлуатацію та обслуговування чащі фонтану, насосного обладнання, піщаних фільтрів, напівавтоматичного обладнання для дезінфекції води, шаф управління насосами з частотними перетворювачами та PLC. 1.2 У довідці про наявність обладнання, інструментів та техніки виявлено слово викладене іноземною мовою, а саме - светодиода 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням: назви, адреси та контактного телефону контрагента учасника; номера та дати договору; предмета договору; суми договору та позитивний лист-відгук від вищезазначеного контрагента про належне виконання договору. * Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги, що найбільш схожі за своєю суттю згідно з вимогами цієї тендерної документації. 2.2 п. 7.1 Загальних положень тендерної документації: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням: назви, адреси та контактного телефону контрагента учасника; номера та дати договору; предмета договору; суми договору та позитивний лист-відгук від вищезазначеного контрагента про належне виконання договору. * Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги, що найбільш схожі за своєю суттю згідно з вимогами цієї тендерної документації. 3.2 Довідку про наявність обладнання, інструментів та техніки складену українською мовою.
Дані організації
Код ЄДРПОУ | 3087715779 |
---|---|
Поштова адреса | 50077, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВЕРШИГОРИ, будинок 8, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Головко |
Телефон | +380689155457 |
Ел. пошта | golovkoura2020@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43077333 |
---|---|
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7-Б, офіс 1/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Коваль |
Телефон | +380675225978 |
Ел. пошта | xitenergo@ukr.net |
Дані організації
Код ЄДРПОУ | 43077333 |
---|---|
Поштова адреса | 02660, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7-Б, офіс 1/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Коваль |
Телефон | +380675225978 |
Ел. пошта | xitenergo@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37664872 |
---|---|
Поштова адреса | 50004, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ УРИЦЬКОГО, будинок 4А/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Глоба Сергій |
Телефон | +380675225971 |
Ел. пошта | esko_k@ukr.net |
Дані організації
Код ЄДРПОУ | 37664872 |
---|---|
Поштова адреса | 50004, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ УРИЦЬКОГО, будинок 4А/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Глоба Сергій |
Телефон | +380675225971 |
Ел. пошта | esko_k@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-03-013263-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 96 704.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 483.52 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2021-03-03-017149-c |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 9 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 квітня, 16:56 |
Аукціон |
19 березня, 15:48 Переглянути |
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту фонтану у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської1 послуга |
Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, у сквері, який розташований на розі проспекту Поштового та вулиці Свято-Миколаївської Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50510000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів |
---|
Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах Договору, в розмірі 100% вартості фактично наданих послуг, не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акта наданих послуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000. Вид закупівлі: процедура закупівлі відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41830167 |
Поштова адреса | 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
Ім'я |
Руслан Голубенко |
Телефон | +380677366582 |
Ел. пошта | cmvb@i.ua |