На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 2. Код за ЄДРПОУ: 44070248 1.1. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Овсієнко Ірина Миколаївна – уповноважена особа; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; тел./факс +38(04595) 36522; e-mail: ugrszngsr@ukr.net 1.2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 90 000,00 (дев’яносто тисяч гривень 00 коп.) грн. з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 або еквівалент) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Обсяг поставки товару – 3000 л; згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 1 - автозаправні станції Учасника, 2 - місце поставки (карток) талонів: за адресою Замовника, детальніше наведено в Додатку 4 цього оголошення. 4. Строк поставки товару: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: післяоплата, протягом 30 (тридцяти) календарних днів 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 11.03.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 16.03.2021 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю Станом на 08.04.2021 року – кінцевий термін укладення договору – договір не укладено, а забезпечення виконання договору не внесено, що розцінюється Замовником як відмова Учасника від підписання договору. Відповідно до пп.3 п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Нафти і дистилятів (Бензин А-95 або еквівалент) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю. Відповідно до вимог чинного законодавства вважаю за доцільне відхилити пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю Станом на 08.04.2021 року – кінцевий термін укладення договору – договір не укладено, а забезпечення виконання договору не внесено, що розцінюється Замовником як відмова Учасника від підписання договору. Відповідно до пп.3 п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Нафти і дистилятів (Бензин А-95 або еквівалент) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю. Відповідно до вимог чинного законодавства вважаю за доцільне відхилити пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" на підставі п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону.
Код ЄДРПОУ | 36248687 |
---|---|
Поштова адреса | 04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Набережно-Хрещатицька 15-17/18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Орест Крупчак |
Телефон | +380967227606 |
Ел. пошта | okrupchak@gng.com.ua |
Чернетка
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Станом на 08.04.2021 року – кінцевий термін укладення договору – договір не укладено, а забезпечення виконання договору не внесено, що розцінюється Замовником як відмова Учасника від підписання договору. Відповідно до пп.3 п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Нафти і дистилятів (Бензин А-95 або еквівалент) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), п. 3 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмов
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-04-000215-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 квітня, 00:03 |
Бензин А-95 або еквівалент3000 літр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132000-3, Бензин |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44070248 |
Поштова адреса | 08324, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5 |
Ім'я |
Ірина Овсієнко |
Телефон | +380985118287 |
Ел. пошта | ugrszngsr@ukr.net |