На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 167 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Техноімпорт» відповідно до п. 12 ст. 29 Закону, члени тендерного комітету встановили, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Пункту 1 розділу 3 тендерної документації: - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Тендерна пропозиція Учасника не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Пункту 7 розділу 3 тендерної документації: - У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що він планує залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання. (Додатково зазначити інформацію при заповненні електронних форм тендерної пропозиції). У разі незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у довідці повинно бути відображено відповідну інформацію. Учасник надав у складі пропозиції довідку, в якій зазначив, що не має намір залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому у довідці не відображено інформацію щодо незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пункту 2 розділу 5 тендерної документації: - Інші документи, які необхідно надати учаснику: - довідку про наявність/залучення працівників, в тому числі працівників, які будуть задіяні Учасником при виконанні умов договору, яка містить ПІБ працівника, посаду, інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника), Учасник надав довідку про наявність працівників, в якій не зазначив стаж роботи працівників у Учасника; - копію(ї) або сканований(і) оригінал(и) договору(ів) щодо утилізації та захоронення сміття на полігонах ТПВ між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ або лист погодження від підприємства, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ про намір укласти договір з Учасником на послуги по захороненню сміття на полігонах на весь період надання послуг». Учасник надав у складі тендерної пропозиції договір № 29 від 31.03.2021 року про надання послуг поводження з побутовими відходами (великогабаритні), який не вимагався умовами тендерної документації. Копію(ї) або сканований(і) оригінал(и) договору(ів) щодо утилізації та захоронення сміття на полігонах ТПВ між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ або лист погодження від підприємства, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ про намір укласти договір з Учасником на послуги по захороненню сміття на полігонах на весь період надання послуг у складі тендерної пропозиції відсутній. Пункту 5 розділу 3, Додатку 3 тендерної документації: - Замовник зазначає вимоги, викладені у Додатку 3 тендерної документації, встановлені статтею 17 Закону. * Усі довідки на відповідність Учасника вимогам встановленими ст. 17 повинні бути датованими не раніше оголошення процедури закупівлі, із зазначенням назви Учасника, унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель та за підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник надав довідки на відповідність Учасника вимогам встановленими ст. 17, в яких не зазначив унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК Техноімпорт» відповідно до п. 12 ст. 29 Закону, члени тендерного комітету встановили, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Пункту 1 розділу 3 тендерної документації: - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Тендерна пропозиція Учасника не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Пункту 7 розділу 3 тендерної документації: - У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що він планує залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання. (Додатково зазначити інформацію при заповненні електронних форм тендерної пропозиції). У разі незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у довідці повинно бути відображено відповідну інформацію. Учасник надав у складі пропозиції довідку, в якій зазначив, що не має намір залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому у довідці не відображено інформацію щодо незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пункту 2 розділу 5 тендерної документації: - Інші документи, які необхідно надати учаснику: - довідку про наявність/залучення працівників, в тому числі працівників, які будуть задіяні Учасником при виконанні умов договору, яка містить ПІБ працівника, посаду, інформацію про освіту (вища, середня тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника), Учасник надав довідку про наявність працівників, в якій не зазначив стаж роботи працівників у Учасника; - копію(ї) або сканований(і) оригінал(и) договору(ів) щодо утилізації та захоронення сміття на полігонах ТПВ між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ або лист погодження від підприємства, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ про намір укласти договір з Учасником на послуги по захороненню сміття на полігонах на весь період надання послуг». Учасник надав у складі тендерної пропозиції договір № 29 від 31.03.2021 року про надання послуг поводження з побутовими відходами (великогабаритні), який не вимагався умовами тендерної документації. Копію(ї) або сканований(і) оригінал(и) договору(ів) щодо утилізації та захоронення сміття на полігонах ТПВ між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ або лист погодження від підприємства, яке здійснює експлуатацію полігонів для захоронення ТПВ про намір укласти договір з Учасником на послуги по захороненню сміття на полігонах на весь період надання послуг у складі тендерної пропозиції відсутній. Пункту 5 розділу 3, Додатку 3 тендерної документації: - Замовник зазначає вимоги, викладені у Додатку 3 тендерної документації, встановлені статтею 17 Закону. * Усі довідки на відповідність Учасника вимогам встановленими ст. 17 повинні бути датованими не раніше оголошення процедури закупівлі, із зазначенням назви Учасника, унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель та за підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник надав довідки на відповідність Учасника вимогам встановленими ст. 17, в яких не зазначив унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 37271458 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Леоніда Бородича,8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Янович Олексій Геннадійович |
Телефон | +380983189975 |
Ел. пошта | equpserg@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2220109345 |
---|---|
Поштова адреса | 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ АДМІРАЛА ГОЛОВКА, будинок 25, квартира 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Мазуркевич |
Телефон | +380963738657 |
Ел. пошта | fopmazurkevich@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42891257 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 50048, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПЛАНОВА, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Малий Ігор |
Телефон | 380682073725 |
Ел. пошта | CHISTOGRAD2019@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43819132 |
---|---|
Поштова адреса | 50056, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, будинок 10, квартира 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Рєзніков Геннадій Володимирович |
Телефон | +380964562044 |
Ел. пошта | clean4381@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-04-002842-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 167 900.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30 839.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 березня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 5 травня, 15:06 |
Аукціон |
15 квітня, 14:40 Переглянути |
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (утримання малих архітектурних форм (урни для сміття)90510000-5 Refuse disposal and treatment (table of contents of small architectural forms (trash can)1 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Тернівський район, Покровський район, Саксаганський район, Довгинцівський район, Металургійний район, Центрально-Міський район, Інгулецький район Строк: до 31.12.2021 10:48 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03364234 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Ім'я |
Терещенко Ігор Валентинович (Tereshchenko Igor ) |
Телефон | +380564930920 |
Ел. пошта | ugkxtender2013@ukr.net |