На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
366 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Перелік послуг визначено технічною специфікацією
Скасовано
20 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 20 березня, 00:01
Опис
у зв’язку з технічною помилкою при визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що неможливо змінити на даному етапі проведення закупівлі, оскільки функціонал електронного майданчика не дозволяє внести зміни до плану закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-06-000025-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 366 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 830.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 березня, 00:01 |
Початок аукціону: | 22 березня, 13:47 |
Проведення діагностики та лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника згідно скерування1 послуга Адреса поставки: 79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського, 32 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85110000-3, Послуги лікувальних закладів та супутні послуги |
Оплата послуг за даним Договором проводиться Замовником відповідно До рахунків- фактур наданих Виконавцем, протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати отримання Замовником рахунку-фактури. Рахунки направляються Замовнику не частіше ніж один раз на календарний місяць.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23957835 |
Поштова адреса | 79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського, 32 |
Ім'я |
Сенів Назар Ярославович |
Ел. пошта | tenderp605@gmail.com |