На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 03120000-8 - продукція рослинництва, у тому числі тепличного (03121210-0 квіткові композиції, кошики з живими квітами), відповідно до Додатку №1.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-03-09-007064-c за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03120000-8 - продукція рослинництва, у тому числі тепличного (03121210-0 квіткові композиції, кошики з живими квітами) – ФОП "ЗУЙКОВА ДАРИНА ОЛЕГІВНА" у зв’язку з наявністю підстав відповідно до п.1 частини 13 статті 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Відповідно вимог Оголошення п.22 до спрощеної закупівлі, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, вимагалось : «кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати в електронному (PDF та/або JPEG)форматі скановані копії документів з чітким зображенням, зазначені у Додатку 2. Всі завантажені файли (документи) повинні мати назву, яка відповідає змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом (об’єднаний за допомогою відповідних програм)». Всі завантажені учасником документи архівовані, що суперечить вимогам п.22 Оголошення. 2. Відповідно до вимог Додатку 3 «Цінова пропозиція» учасник повинен був заповнити «Форму «Цінова пропозиція» на фірмовому бланку; «Учасник не повинен відступати від даної форми. та додати в підтвердження скановані необхідні документи». Змінені вимоги форми , а саме п.2,п.10, п.12, п.13. 3. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, яка вимагалась у формі «Цінова пропозиція» п.10, та Документ, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю, п.11, відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Згідно вимог п.14 форми «Форми «Цінова пропозиція» немає підтверджуючих документів про «наявність складу, магазинів, у віддаленості не більше 4(чотири) км від адреси постачання продукції рослинництва Покупцю, а саме: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 51/50, у разі відсутності можливості постачання квіткової продукції Постачальником протягом дії договору, через відсутність подібної послуги у Постачальника, згідно вимог п.3.5. Додатку №4. (документ в довільний формі про наявність власного (орендованого) приміщення з диспозицією адреси)», хоча договір оренди вказаний як наявний, немає підтвердження наявності складу, магазину. У п.3.5 Додатку 4 до тендерної документації вказана адреса складу постачальника, з якого відбувається відвантаження : м. Київ, вул. Івана Федорова 26. Віддаленість до фактичної адреси складу відвантаження учасника, відповідно заповненого учасником п.3.5. Додатку 4, а саме: м. Київ, Івана Федорова 26, згідно, до адреси Замовника у разі самовивозу квіткової продукції, вказує на відстань, що не відповідає вимогам тендерної документації до 4 км і складає від 4,4 до 4,7 км, згідно даних карт додатку карт Карти Google - Google.com.ua., що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Не заповнені та відсутні строки таблиці цінової пропозиції: «ПДВ (якщо Постачальник є платником ПДВ)», «Разом з ПДВ (якщо Постачальник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ)», які є затвердженими вимогами тендерної документації, а саме в у формі «Цінова пропозиція» та у специфікації Додатку №1 до договору поставки продукції рослинництва. 6. Копії наданих документів не завірені належним чином, згідно вимог тендерної документації, а саме : з зазначенням «З оригіналом згідно» та посвідчена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки). 7. Надана довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів, не відповідає вимогам тендерної документації таблиці 1, п.3, Додатку 2. 8. В гарантійному листі немає повного підтвердження вимог Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», а саме відсутня умова: «Замовник заказує зразок товару, вартість доставки та повернення зразка сплачується постачальником.», «Можлива термінова поставка партії товару у строк до однієї години у робочі дні, тому постачальнику необхідно передбачити постійну наявність квіткової продукції (квіткові композиції, кошики з квітами) на складі (в магазині).», що суперечить вимогам тендерної документації. 9. В пропозиції завантажений документ, що не вимагався, а саме: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних», який адресований «Голові тендерного комітету Київського міського палацу ветеранів», що взагалі не відповідає юридичній особі замовника, яка проводила тендер. 10. Учасником завантажена довідка про повноваження, що адресована «Голові тендерного комітету Київського міського палацу ветеранів», що взагалі не відповідає юридичній особі замовника, яка проводила тендер та вимогам тендерної документації. 11. Підписаний Учасником проект договору відповідно до Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як безумовна згода на укладення договору на умовах, викладених у проекті договору у Додатку №4 до документації про проведення спрощеної закупівлі, не відповідає вимогам Проекту договору, а саме змінений п.3.4. «При поставці Товару Постачальник надає Покупцеві оригінали накладних на відвантаження Товару, рахунок та в терміни, що не суперечать чинному Законодавству, реєструє податкову(і) накладну(і), у разі якщо постачальник є платником ПДВ.» Учасником скорочений і не містить вимогу, а це важливо «та в терміни, що не суперечать чинному Законодавству», що суперечить вимогам тендерної документації. 12. Не виконано вимогу Додатку 2, де чітко прописано, що «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені українською мовою на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи,..». Документи не містять номер та дату, що суперечить вимогам тендерної документації. 13. Наданий «Карантинний сертифікат» №60/10-6053/КЕ-334405 від 05 грудня 2020 р. дійсний до 18 грудня 2020 р., термін його вичерпаний та виданий ТОФ «СЕВІЛЬ», а не ФОП "ЗУЙКОВА ДАРИНА ОЛЕГІВНА". 14. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-03-09-007064-c за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03120000-8 - продукція рослинництва, у тому числі тепличного (03121210-0 квіткові композиції, кошики з живими квітами) – ФОП "ЗУЙКОВА ДАРИНА ОЛЕГІВНА" у зв’язку з наявністю підстав відповідно до п.1 частини 13 статті 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Відповідно вимог Оголошення п.22 до спрощеної закупівлі, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, вимагалось : «кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати в електронному (PDF та/або JPEG)форматі скановані копії документів з чітким зображенням, зазначені у Додатку 2. Всі завантажені файли (документи) повинні мати назву, яка відповідає змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом (об’єднаний за допомогою відповідних програм)». Всі завантажені учасником документи архівовані, що суперечить вимогам п.22 Оголошення. 2. Відповідно до вимог Додатку 3 «Цінова пропозиція» учасник повинен був заповнити «Форму «Цінова пропозиція» на фірмовому бланку; «Учасник не повинен відступати від даної форми. та додати в підтвердження скановані необхідні документи». Змінені вимоги форми , а саме п.2,п.10, п.12, п.13. 3. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, яка вимагалась у формі «Цінова пропозиція» п.10, та Документ, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю, п.11, відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Згідно вимог п.14 форми «Форми «Цінова пропозиція» немає підтверджуючих документів про «наявність складу, магазинів, у віддаленості не більше 4(чотири) км від адреси постачання продукції рослинництва Покупцю, а саме: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 51/50, у разі відсутності можливості постачання квіткової продукції Постачальником протягом дії договору, через відсутність подібної послуги у Постачальника, згідно вимог п.3.5. Додатку №4. (документ в довільний формі про наявність власного (орендованого) приміщення з диспозицією адреси)», хоча договір оренди вказаний як наявний, немає підтвердження наявності складу, магазину. У п.3.5 Додатку 4 до тендерної документації вказана адреса складу постачальника, з якого відбувається відвантаження : м. Київ, вул. Івана Федорова 26. Віддаленість до фактичної адреси складу відвантаження учасника, відповідно заповненого учасником п.3.5. Додатку 4, а саме: м. Київ, Івана Федорова 26, згідно, до адреси Замовника у разі самовивозу квіткової продукції, вказує на відстань, що не відповідає вимогам тендерної документації до 4 км і складає від 4,4 до 4,7 км, згідно даних карт додатку карт Карти Google - Google.com.ua., що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Не заповнені та відсутні строки таблиці цінової пропозиції: «ПДВ (якщо Постачальник є платником ПДВ)», «Разом з ПДВ (якщо Постачальник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ)», які є затвердженими вимогами тендерної документації, а саме в у формі «Цінова пропозиція» та у специфікації Додатку №1 до договору поставки продукції рослинництва. 6. Копії наданих документів не завірені належним чином, згідно вимог тендерної документації, а саме : з зазначенням «З оригіналом згідно» та посвідчена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки). 7. Надана довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів, не відповідає вимогам тендерної документації таблиці 1, п.3, Додатку 2. 8. В гарантійному листі немає повного підтвердження вимог Додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», а саме відсутня умова: «Замовник заказує зразок товару, вартість доставки та повернення зразка сплачується постачальником.», «Можлива термінова поставка партії товару у строк до однієї години у робочі дні, тому постачальнику необхідно передбачити постійну наявність квіткової продукції (квіткові композиції, кошики з квітами) на складі (в магазині).», що суперечить вимогам тендерної документації. 9. В пропозиції завантажений документ, що не вимагався, а саме: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних», який адресований «Голові тендерного комітету Київського міського палацу ветеранів», що взагалі не відповідає юридичній особі замовника, яка проводила тендер. 10. Учасником завантажена довідка про повноваження, що адресована «Голові тендерного комітету Київського міського палацу ветеранів», що взагалі не відповідає юридичній особі замовника, яка проводила тендер та вимогам тендерної документації. 11. Підписаний Учасником проект договору відповідно до Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як безумовна згода на укладення договору на умовах, викладених у проекті договору у Додатку №4 до документації про проведення спрощеної закупівлі, не відповідає вимогам Проекту договору, а саме змінений п.3.4. «При поставці Товару Постачальник надає Покупцеві оригінали накладних на відвантаження Товару, рахунок та в терміни, що не суперечать чинному Законодавству, реєструє податкову(і) накладну(і), у разі якщо постачальник є платником ПДВ.» Учасником скорочений і не містить вимогу, а це важливо «та в терміни, що не суперечать чинному Законодавству», що суперечить вимогам тендерної документації. 12. Не виконано вимогу Додатку 2, де чітко прописано, що «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені українською мовою на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи,..». Документи не містять номер та дату, що суперечить вимогам тендерної документації. 13. Наданий «Карантинний сертифікат» №60/10-6053/КЕ-334405 від 05 грудня 2020 р. дійсний до 18 грудня 2020 р., термін його вичерпаний та виданий ТОФ «СЕВІЛЬ», а не ФОП "ЗУЙКОВА ДАРИНА ОЛЕГІВНА". 14. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону.
Код ЄДРПОУ | 3290818422 |
---|---|
Поштова адреса | 02095, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СРІБНОКІЛЬСЬКА, будинок 8, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дарина Зуйкова |
Телефон | +380636738898 |
Ел. пошта | darina_rules@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-09-007064-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 39 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 390.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 березня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 березня, 12:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:01 |
03120000-8 - продукція рослинництва, у тому числі тепличного (03121210-0 квіткові композиції, кошики з живими квітами), відповідно до Додатку №1.95 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 51/50, каб.609 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03120000-8, Продукція рослинництва, у тому числі тепличного |
Розрахунок здійснюється після отримання товару на умовах 100 % оплати шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, за умови отримання відповідного рахунку-фактури від Постачальника. Оплата проводиться в національній валюті України протягом 10(десяти) банківських днів з дати отримання рахунку, відповідно до п.4.1. Додатку №4
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013583 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, Олеся Гончара, 84 |
Ім'я |
Кубік Олена Володимирівна |
Телефон | 380954909204 |
Ел. пошта | aleha1121@ukr.net |