На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 334.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 березня, 21:32
Опис
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-17-010725-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | На підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" № 114-ІХ від 19.09.2019р (зі змінами) , якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 17 березня, 21:32 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 19 334.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Хліб пшеничний485 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Хліб житній344 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Булка54 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811200-8, Булки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39708345 |
Поштова адреса | 51300, Україна, Дніпропетровська область, смт Юр"ївка, вул. Центральна, 112/А |
Ім'я |
Анастасія Сачко |
Телефон | +380688722440 |
Ел. пошта | sacko5043@gmail.com |