На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
598 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ відділу освіти Валківської міської ради 6 травня 2021р. м. Валки Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу освіти Валківської міської ради від 11 січня 2021 року № 6-к, розглянуто тендерні пропозиції за предметом закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо, номер у Prozorro: UA-2021-03-18-000023-b. 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Валківської міської ради 2. Код згідно ЄДРПОУ Замовника: 44067258; 3. Місцезнаходження Замовника: 63002, Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 7; 4. Перелік тендерних пропозицій: • 590 100,00 - сума грн. • 598 500,00 - сума грн. 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) учасника: • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ • ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 6. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): Пропозиція Учасника ФОП Дроздова Олександра Андрійовича визначена найбільш економічно вигідної тендерною пропозицією за результатами аукціону, після вивчення документів пропозиції встановлено, що наявні підстави для відхилення пропозиції поданої на участь у процедурі відкриті торги. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»; У зв’язку з невідповідністю пропозиції ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з вимогами Тендерної документації поданої на участь у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-000023-b ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з наступних причин: • У складі пропозиції відсутня інформація у формі таблиці а) про працівників: двох експедиторів транспортних, двох вантажників, двох комплектувальників та підтвердження трудових відносин щодо зазначених працівників з Учасником ФОП Дроздовим О.А. або суб’єктом господарювання, якого Учасник залучає для обігу предмету закупівлі ФОП Дроздова Н.А.: • У складі пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби; • У складі пропозиції відсутні особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) двох експедиторів транспортних, двох вантажників, двох комплектувальників, • У складі пропозиції відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднити через електронну систему закупівель протягом одного дня з дня його затвердження відповідно до ст.10 Закону. Уповноважена особа / Пилипенко О.О./
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ відділу освіти Валківської міської ради 6 травня 2021р. м. Валки Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу освіти Валківської міської ради від 11 січня 2021 року № 6-к, розглянуто тендерні пропозиції за предметом закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо, номер у Prozorro: UA-2021-03-18-000023-b. 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Валківської міської ради 2. Код згідно ЄДРПОУ Замовника: 44067258; 3. Місцезнаходження Замовника: 63002, Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 7; 4. Перелік тендерних пропозицій: • 590 100,00 - сума грн. • 598 500,00 - сума грн. 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) учасника: • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ • ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 6. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): Пропозиція Учасника ФОП Дроздова Олександра Андрійовича визначена найбільш економічно вигідної тендерною пропозицією за результатами аукціону, після вивчення документів пропозиції встановлено, що наявні підстави для відхилення пропозиції поданої на участь у процедурі відкриті торги. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»; У зв’язку з невідповідністю пропозиції ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з вимогами Тендерної документації поданої на участь у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-000023-b ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з наступних причин: • У складі пропозиції відсутня інформація у формі таблиці а) про працівників: двох експедиторів транспортних, двох вантажників, двох комплектувальників та підтвердження трудових відносин щодо зазначених працівників з Учасником ФОП Дроздовим О.А. або суб’єктом господарювання, якого Учасник залучає для обігу предмету закупівлі ФОП Дроздова Н.А.: • У складі пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби; • У складі пропозиції відсутні особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) двох експедиторів транспортних, двох вантажників, двох комплектувальників, • У складі пропозиції відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднити через електронну систему закупівель протягом одного дня з дня його затвердження відповідно до ст.10 Закону. Уповноважена особа / Пилипенко О.О./
Код ЄДРПОУ | 2182201551 |
---|---|
Поштова адреса | 61, Україна, Харківська область, Харків, 61136, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ГВАРДІЙЦІВ-ШИРОНІНЦІВ, будинок 47, квартира 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дроздов Олександр |
Телефон | 380503230828 |
Ел. пошта | FOPDROZDOV2019@UKR.NET |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону
ПРОТОКОЛ № 23/3 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ відділу освіти Валківської міської ради 06 травня 2021р. м. Валки Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу освіти Валківської міської ради від 11 січня 2021 року № 6-к, розглянуто тендерні пропозиції за предметом закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо, номер у Prozorro: UA-2021-03-18-000023-b. 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Валківської міської ради 2. Код згідно ЄДРПОУ Замовника: 44067258; 3. Місцезнаходження Замовника: 63002, Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 7; 4. Перелік тендерних пропозицій: • 590 100,00 - сума грн. • 598 500,00 - сума грн. 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) учасника: • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ • ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 6. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): Пропозиція Учасника ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" визначена наступною найбільш економічно вигідної тендерною пропозицією за результатами аукціону, після вивчення документів пропозиції встановлено, що наявні підстави для відхилення пропозиції поданої на участь у процедурі відкриті торги. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»; У зв’язку з невідповідністю пропозиції ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з вимогами Тендерної документації поданої на участь у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-000023-b ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" з наступних причин: • У складі пропозиції відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії: • У складі пропозиції відсутня інформація у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше двох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; • У складі пропозиції відсутні сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:-сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі; -сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі); • У складі пропозиції відсутня інформація у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і двох комплектувальників товарів. • У складі пропозиції відсуні трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби; • У складі пропозиції відсутні особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів; • У складі пропозиції відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. • У складі пропозиції відсутні аналогічні договори укладені не менше ніж з трьома різними замовниками, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднити через електронну систему закупівель протягом одного дня з дня його затвердження відповідно до ст.10 Закону. Уповноважена особа / Пилипенко О.О./
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ № 23/3 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ відділу освіти Валківської міської ради 06 травня 2021р. м. Валки Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу освіти Валківської міської ради від 11 січня 2021 року № 6-к, розглянуто тендерні пропозиції за предметом закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо, номер у Prozorro: UA-2021-03-18-000023-b. 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Валківської міської ради 2. Код згідно ЄДРПОУ Замовника: 44067258; 3. Місцезнаходження Замовника: 63002, Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 7; 4. Перелік тендерних пропозицій: • 590 100,00 - сума грн. • 598 500,00 - сума грн. 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) учасника: • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ • ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 6. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): Пропозиція Учасника ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" визначена наступною найбільш економічно вигідної тендерною пропозицією за результатами аукціону, після вивчення документів пропозиції встановлено, що наявні підстави для відхилення пропозиції поданої на участь у процедурі відкриті торги. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»; У зв’язку з невідповідністю пропозиції ФОП Дроздова Олександра Андрійовича з вимогами Тендерної документації поданої на участь у процедурі закупівлі UA-2021-03-18-000023-b ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" з наступних причин: • У складі пропозиції відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії: • У складі пропозиції відсутня інформація у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше двох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; • У складі пропозиції відсутні сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:-сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі; -сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі); • У складі пропозиції відсутня інформація у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і двох комплектувальників товарів. • У складі пропозиції відсуні трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби; • У складі пропозиції відсутні особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів; • У складі пропозиції відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. • У складі пропозиції відсутні аналогічні договори укладені не менше ніж з трьома різними замовниками, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднити через електронну систему закупівель протягом одного дня з дня його затвердження відповідно до ст.10 Закону. Уповноважена особа / Пилипенко О.О./
Код ЄДРПОУ | 3195710990 |
---|---|
Поштова адреса | 61118, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ЮВІЛЕЙНИЙ, будинок 74, квартира 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Дядін |
Телефон | +380960039200 |
Ел. пошта | daydin_a@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-18-000023-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 598 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 992.50 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 17 955.00 UAH |
Період уточнень | до 23 березня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 06:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 00:00 |
Аукціон |
27 квітня, 15:40 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 квітня, 15:19 |
м'ясо яловичини (м’якоть) заморожена3200 кілограм Адреса поставки: 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Печінка яловича заморожена700 кілограм Адреса поставки: 63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Повна назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 44067258 |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44067258 |
Поштова адреса | 63002, Україна, Харківська область, Валки, вул.Харківська, будинок 7 |
Ім'я |
Пилипенко Олег Олексійович |
Телефон | 380979232480 |
Ел. пошта | gospgrvvo@ukr.net |