На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34024836 |
---|---|
Поштова адреса | 65059, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Малиновського Маршала, будинок 1, квартира 98 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Миколаївна Крутоголова |
Телефон | +380674882165 |
Ел. пошта | office@marpol.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-18-005030-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 079 350.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 793.50 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 5 300.00 UAH |
Період уточнень | до 24 березня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 17 травня, 18:51 |
Реконструкція причалів №12 інв. № 062513, № 13 інв. № 062514 ОФ ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, пл. Митна, 1/2» (виконання робіт з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності з будівництва об'єктів)1 робота Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює оплату за фактично виконанні роботи за першим етапом виконання робіт згідно плану фінансування робіт (Додаток 4 до Договору) шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 20% (двадцять відсотків) від ціни Договору, після підписання Акту приймання-передачі виконаних Робіт, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та у разі якщо Виконавець є платником ПДВ - належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.; (Власні кошти підприємства)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Замовник здійснює оплату за фактично виконанні роботи за другим етапом виконання робіт згідно плану фінансування робіт (Додаток 4 до Договору) шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 20% (двадцять відсотків) від ціни Договору, після підписання Акту приймання-передачі виконаних Робіт, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та у разі якщо Виконавець є платником ПДВ - належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.; (Власні кошти підприємства)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Замовник здійснює оплату за фактично виконанні роботи за другим етапом виконання робіт згідно плану фінансування робіт (Додаток 4 до Договору) шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 60% (шістдесят відсотків) від ціни Договору, після підписання Акту приймання-передачі виконаних Робіт, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та у разі якщо Виконавець є платником ПДВ - належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.; (Власні кошти підприємства)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 60.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Шевченко Юрій Володимирович |
Телефон | +380487293544;+380487294047 |
Ел. пошта | tender@ods.uspa.gov.ua |