На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Учасником не надана скан-копія оригіналу ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні або оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», що не відповідає вимогам замовника. Наданий лист розрахунку класу наслідків по об’єкту не відповідає об’єктивним показникам розрахунку. Згідно п4.8 ДСТУ 8855:2019 «під час підрахунку кількості осіб, здоров’ю та життю яких може загрожувати небезпека, вважають, що на об’єкті постійно перебувають люди, якщо вони перебувають там 8 год та більше на добу та не менше ніж 150 днів на рік (загалом не менше ніж 1 200 год за рік). 4.9 Особами, які періодично перебувають на об’єкті, вважають тих, які перебувають там не більше ніж 8 год на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1 200 год за рік). Учасником визначено що на об’єкті перебуває постійно 45 осіб (що відповідає класу наслідків СС1), при цьому насправді в спеціальній школі І-ІІ ст. №12 Дарницького району м. Києва постійно перебуває 208 дітей з особливими освітніми потребами віком від 6 до 16 років, та викладачі з 8:00 та до 21:00 години включно. Отже, розрахунок класу наслідків по об’єкту буде наступним: Розрахунок категорії складності капітального ремонту виконаний у відповідності з ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)». Кількість людей, які постійно перебувають на об’єкті, складає 208 чол. Кількість людей, що періодично перебувають на об’єкті, приймаємо 100 чол. Кількість людей, що перебувають зовні об'єкта, приймаємо 57 чол. Згідно додатка А «Визначення категорії складності об’єктів будівництва з урахуванням класу наслідків (відповідальності)» ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 об’єкт капітального ремонту відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 категорії складності будівництва. Кошторисна вартість об’єкта 2200,000 тис. грн. Прогнозовані збитки від можливого руйнування розраховують за формулою: Ф=〖с*P〗_i (1-1/2 T_ef xK_(a,і)) = 0,225*Р де Ф — прогнозовані збитки, тис. грн.; с — коефіцієнт, що враховує відносну долю вартості об’єкта, умовно с = 0,45; Р — вартість об’єкта, визначена на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1 ; Тef — середнє значення розрахункового строку експлуатації об’єкта, роки; Ка,i — коефіцієнт амортизаційних відрахувань. Ф=0,225*2200,000=495,00 Обсяг можливого максимального збитку в мінімальних заробітних платах сскладає: 495,00/6,000=82,50 (м.р.з.п.) Визначена сума не перевищує обсяг допустимого економічного збитку для класу наслідків (відповідальності) СС2 категорії складності будівництва. Приймаємо, що капітальний ремонт об’єкта буде виконуватися в звичайних інженерно-геологічних умовах. Приймаємо, що вихід об’єкта з ладу не впливає на припинення роботи об’єктів житлових і комунальної сфери, зв’язку, енергопостачання. Таким чином, відповідно до проведеного розрахунку, по об’єкту «Капітальний ремонт заміна вікон у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 12 на Харківському шосе, 121/3 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Учасником надано копії сертифікатів відповідності, протоколів випробувань та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, що не відповідає вимогам п.5 Додатку № 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
субпідрядники відсутні
Учасником не надана скан-копія оригіналу ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні або оформлена в електронному вигляді, відповідно до ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», що не відповідає вимогам замовника. Наданий лист розрахунку класу наслідків по об’єкту не відповідає об’єктивним показникам розрахунку. Згідно п4.8 ДСТУ 8855:2019 «під час підрахунку кількості осіб, здоров’ю та життю яких може загрожувати небезпека, вважають, що на об’єкті постійно перебувають люди, якщо вони перебувають там 8 год та більше на добу та не менше ніж 150 днів на рік (загалом не менше ніж 1 200 год за рік). 4.9 Особами, які періодично перебувають на об’єкті, вважають тих, які перебувають там не більше ніж 8 год на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1 200 год за рік). Учасником визначено що на об’єкті перебуває постійно 45 осіб (що відповідає класу наслідків СС1), при цьому насправді в спеціальній школі І-ІІ ст. №12 Дарницького району м. Києва постійно перебуває 208 дітей з особливими освітніми потребами віком від 6 до 16 років, та викладачі з 8:00 та до 21:00 години включно. Отже, розрахунок класу наслідків по об’єкту буде наступним: Розрахунок категорії складності капітального ремонту виконаний у відповідності з ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)». Кількість людей, які постійно перебувають на об’єкті, складає 208 чол. Кількість людей, що періодично перебувають на об’єкті, приймаємо 100 чол. Кількість людей, що перебувають зовні об'єкта, приймаємо 57 чол. Згідно додатка А «Визначення категорії складності об’єктів будівництва з урахуванням класу наслідків (відповідальності)» ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 об’єкт капітального ремонту відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 категорії складності будівництва. Кошторисна вартість об’єкта 2200,000 тис. грн. Прогнозовані збитки від можливого руйнування розраховують за формулою: Ф=〖с*P〗_i (1-1/2 T_ef xK_(a,і)) = 0,225*Р де Ф — прогнозовані збитки, тис. грн.; с — коефіцієнт, що враховує відносну долю вартості об’єкта, умовно с = 0,45; Р — вартість об’єкта, визначена на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1 ; Тef — середнє значення розрахункового строку експлуатації об’єкта, роки; Ка,i — коефіцієнт амортизаційних відрахувань. Ф=0,225*2200,000=495,00 Обсяг можливого максимального збитку в мінімальних заробітних платах сскладає: 495,00/6,000=82,50 (м.р.з.п.) Визначена сума не перевищує обсяг допустимого економічного збитку для класу наслідків (відповідальності) СС2 категорії складності будівництва. Приймаємо, що капітальний ремонт об’єкта буде виконуватися в звичайних інженерно-геологічних умовах. Приймаємо, що вихід об’єкта з ладу не впливає на припинення роботи об’єктів житлових і комунальної сфери, зв’язку, енергопостачання. Таким чином, відповідно до проведеного розрахунку, по об’єкту «Капітальний ремонт заміна вікон у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 12 на Харківському шосе, 121/3 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Учасником надано копії сертифікатів відповідності, протоколів випробувань та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, що не відповідає вимогам п.5 Додатку № 3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 21662878 |
---|---|
Поштова адреса | 08631, Україна, Київська область, Глеваха, Ботанічна 15-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шаленко Сергій Петрович |
Телефон | +380672095694 |
Ел. пошта | shalenkosp@ukr.net |
- Учасником не надано гарантійний лист, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, що не відповідає вимогам п. 3 розділу V тендерної документації. - Учасником не надано гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам п. 4 розділу ІІІ тендерної документації. - Учасником не надано інформацію про повне найменування та місце знаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію в довільній формі щодо не залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не відповідає вимогам п. 8 розділу ІІІ тендерної документації. - Не надана відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), що не відповідає вимогам п.4.1. Додатку № 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано гарантійний лист, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, декларацій, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, що не відповідає вимогам п. 3 розділу V тендерної документації. - Учасником не надано гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам п. 4 розділу ІІІ тендерної документації. - Учасником не надано інформацію про повне найменування та місце знаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію в довільній формі щодо не залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не відповідає вимогам п. 8 розділу ІІІ тендерної документації. - Не надана відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), що не відповідає вимогам п.4.1. Додатку № 3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 41716575 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Вінницька область, Вінниця, ПИСАРЄВА, будинок 3, квартира 83 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | "Глорія-В" ТОВ |
Телефон | 380432524639 |
Ел. пошта | TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM |
Учасником не надано скан-копію оригіналу Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)., що не відповідає вимогам згідно п.п. 6 п.1 Розділу № 3 до тендерної Документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає згідно п.п. 3 п.1 Розділу № 3 до тендерної Документації. Учасником надано підсумкову відомість ресурсів, що не відповідає вимогам п. 4.1 Додатку № 3 до тендерної Документації. Учасником надано зведений кошторис, який не завірено підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимозі п.4.1 Додатку № 3 до тендерної Документації.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Не планується
Учасником не надано скан-копію оригіналу Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)., що не відповідає вимогам згідно п.п. 6 п.1 Розділу № 3 до тендерної Документації. Учасником не надано скан-копію оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності), що не відповідає згідно п.п. 3 п.1 Розділу № 3 до тендерної Документації. Учасником надано підсумкову відомість ресурсів, що не відповідає вимогам п. 4.1 Додатку № 3 до тендерної Документації. Учасником надано зведений кошторис, який не завірено підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимозі п.4.1 Додатку № 3 до тендерної Документації.
Код ЄДРПОУ | 41325158 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Академіка Вільямса, будинок 8-Є, офіс 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Безруков Костянтин |
Телефон | 380442283846,380442283846 |
Ел. пошта | gorinvest20@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37696239 |
---|---|
Поштова адреса | 07455, Україна, Київська область, Броварський район, село Княжичі, ВУЛИЦЯ МЕДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Лисенко |
Телефон | +380674084300 |
Ел. пошта | dir@vst.net.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-22-002195-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 березня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 23 червня, 15:11 |
Аукціон |
8 квітня, 15:25 Переглянути |
Капітальний ремонт заміна вікон у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 12 на Харківському шосе, 121/3 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)1 робота Адреса поставки: 02121, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 121/3 Строк: до 31.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |