На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНГОСП" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Зеленгосп» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 13889141. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Хантадзе, буд. 9А, м. Чорноморськ, Одеська обл., 68001. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кадирова Ірина Вільямівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Комунального підприємства «Зеленгосп» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, телефон +380486840092, e-mail: zelengosp@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Софора японська плакуча Pendula (або еквівалент). 8. Частини предмета закупівлі (лоти): не передбачено. 9. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: код 03450000-9 «Розсадницька продукція». 10. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03452000-3 «Дерева». 11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 12. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Софора японська плакуча Pendula (або еквівалент) – 15 шт. 13. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Хантадзе, буд. 9А, м. Чорноморськ, Одеська обл., 68001. 14. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.05.2021 року. 15. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 16. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 17. Розмір бюджетного призначення за планом бюджетних асигнувань або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 18. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 19. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 грн. (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 20. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 21. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» березня 2021 року час 01:00 год. 22. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» квітня 2021 року час 01:00 год. 23. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 25. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 26. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 03450000-9 «Розсадницька продукція» (Софора японська плакуча Pendula (або еквівалент)) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31319326 |
---|---|
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Корабелів 22/2 кв 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юношев Вадим Леонідович |
Телефон | +380512590040 |
Ел. пошта | bux@eurotorg.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-23-005183-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 березня, 01:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 8 квітня, 14:05 |
Софора японська плакуча Pendula (або еквівалент)15 штука Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, буд. 9А Строк: до 01.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03450000-9, Розсадницька продукція |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНГОСП" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13889141 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, буд. 9А |
Ім'я |
Ірина Вільямівна Кадирова |
Телефон | +380486840092 |
Ел. пошта | zelengosp@ukr.net |