На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання»
1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 2 статті 17 Закону (відповідно до ч.2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", який вступив в дію з 19.04.2020 року); 2) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме в ній не зазначено найменування виробника та країну походження Товару (підпункт 6.1.1. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 2 статті 17 Закону (відповідно до ч.2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", який вступив в дію з 19.04.2020 року); 2) Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме в ній не зазначено найменування виробника та країну походження Товару (підпункт 6.1.1. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 42775998 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, БУЛЬВАР АВТОКРАЗІВСЬКИЙ, БУДИНОК 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Середа Віктор |
Телефон | 380960554476,380732640525 |
Ел. пошта | viktor.alfateks@gmail.com |
1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі щодо наявності сервісних центрів на території Дніпропетровської області, в тому числі сертифікованого сервісного центру з обслуговування транспортного засобу, що пропонуються згідно пропозиції учасника; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці, наведеної у Додатку 1 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність»; 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів; 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) щодо виробництва автотранспортних засобів, що видано виробнику товару, що є предметом закупівлі; 5) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) щодо торгівлі автотранспортними засобами, що видано учаснику; 6) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію першої сторінки діючих Технічних умов (далі – ТУ) на сміттєвоз(и), завірену печаткою виробника транспортного засобу спеціалізованого призначення, на якій містяться реквізити (зокрема печатка та підпис посадової особи) уповноваженого державного органу за результатом узгодження ТУ; 7) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження про постановку учасника на облік в ГСЦ МВС України щодо надання дозволу на здійснення підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією транспортних засобів, що підлягають реєстрації та обліку в органах внутрішніх справ надається копія Реєстраційного посвідчення або копія листа з ГСЦ МВС України.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі щодо наявності сервісних центрів на території Дніпропетровської області, в тому числі сертифікованого сервісного центру з обслуговування транспортного засобу, що пропонуються згідно пропозиції учасника; 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці, наведеної у Додатку 1 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність»; 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів; 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) щодо виробництва автотранспортних засобів, що видано виробнику товару, що є предметом закупівлі; 5) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) щодо торгівлі автотранспортними засобами, що видано учаснику; 6) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію першої сторінки діючих Технічних умов (далі – ТУ) на сміттєвоз(и), завірену печаткою виробника транспортного засобу спеціалізованого призначення, на якій містяться реквізити (зокрема печатка та підпис посадової особи) уповноваженого державного органу за результатом узгодження ТУ; 7) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження про постановку учасника на облік в ГСЦ МВС України щодо надання дозволу на здійснення підприємницької діяльності, пов’язаної з реалізацією транспортних засобів, що підлягають реєстрації та обліку в органах внутрішніх справ надається копія Реєстраційного посвідчення або копія листа з ГСЦ МВС України.
Код ЄДРПОУ | 32670703 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 68/1, офіс 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Тихонова |
Телефон | +380673239780 |
Ел. пошта | lusindik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-01-001799-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 250 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 22 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 00:02 |
Аукціон |
19 квітня, 12:45 Переглянути |
Початок аукціону: | 19 квітня, 12:24 |
Сміттєвоз із боковим завантаженням на базі вантажного автомобіля1 одиниця Адреса поставки: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, селище міського типу Кринички, вулиця Нагірна, будинок 2 Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34144510-6, Сміттєвози |
Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.3.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 30 календарних днів з моменту прийняття товару. Розрахунки за поставлені Товари здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43944702 |
Поштова адреса | 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, вул.Нагірна, будинок 2 |
Ім'я |
Оксана Дамченко |
Телефон | +380565491561 |
Ел. пошта | buh.gkh.krin@gmail.com |