На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 460 602.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; 2. інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію - 100 %); 4. забезпечення пропозиції учасників - 1).Забезпечення пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 7 000,00 (сім тисяч) грн. 2).Вид забезпечення пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3).Забезпечення пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу. 4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. 5).Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. 6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. 7).Банківська гарантія повинна містити посилання на оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на зміни до нього, що до нього вносились, за їх наявності. 8).Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. 9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 10).Гарантія не може бути відкликана гарантом. 11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. 12).Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 14).Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам документації. 16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. 5. забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3239622134 |
---|---|
Поштова адреса | 77434, Україна, Івано-Франківська область, село Добровляни, вулиця Шевченка, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Синяков Костянтин Ігорович |
Телефон | +380967070703 |
Ел. пошта | vashdim00@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-02-005502-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 460 602.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 303.01 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 7 000.00 UAH |
Період уточнень | до 8 квітня, 14:53 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 квітня, 14:54 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 08:26 |
Капітальний ремонт тротуарів з влаштуванням велодоріжки від буд. № 105 на вул. Галицькій до моста через р. Бистрицю Солотвинську та до велодоріжки на набережній ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську1 робота Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, від буд. № 105 на вул. Галицькій до моста через р. Бистрицю Солотвинську та до велодоріжки на набережній ім. В. Стефаника Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43905443 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Ім'я |
ІННА САЛИГА |
Телефон | +380342537647 |
Ел. пошта | tender2021db@gmail.com |