На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 599 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21. 2. Назва предмету закупівлі: надання послуг з оформлення святкової ілюмінації міста Суми до урочистих подій та свят. 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 599 000,00 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 21.04.2021 р. до 08 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 15 990,00 грн. (1%).
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
За результатами розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ встановлено наступне. Додатком 2 до тендерної документації встановлений перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Так, п.4 Додатку 2 до тендерної документації визначено: «Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Також, п.8 Додатку 2 до тендерної документації визначено: «Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми». В складі документів тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ наявні документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Наказ б/н від 04.01.2021 р. та Довіреність №3 від 30.03.2021 р. про надання повноважень подання та підпису тендерних пропозицій Гурській С. А. та накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, який належить Гурській С. А. Проте, відповідно до змісту листів №205 та №198 від 02.04.2021 р., наданих в складі тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, зазначено про те, що тендерну пропозицію підписав Велитченко Е. В. та він особисто представляє інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі та підстави, визначені вимогами п. 6 та п.12 ч.1 ст.17 Закону відсутні стосовно його, а не уповноваженої особи Гурської С. А.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ встановлено наступне. Додатком 2 до тендерної документації встановлений перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Так, п.4 Додатку 2 до тендерної документації визначено: «Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Також, п.8 Додатку 2 до тендерної документації визначено: «Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми». В складі документів тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ наявні документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Наказ б/н від 04.01.2021 р. та Довіреність №3 від 30.03.2021 р. про надання повноважень подання та підпису тендерних пропозицій Гурській С. А. та накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, який належить Гурській С. А. Проте, відповідно до змісту листів №205 та №198 від 02.04.2021 р., наданих в складі тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, зазначено про те, що тендерну пропозицію підписав Велитченко Е. В. та він особисто представляє інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі та підстави, визначені вимогами п. 6 та п.12 ч.1 ст.17 Закону відсутні стосовно його, а не уповноваженої особи Гурської С. А.
Код ЄДРПОУ | 03352461 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, провулок ГРОМАДЯНСЬКИЙ, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Гурська |
Телефон | +380542787787 |
Ел. пошта | gorsvet.sumy@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП "КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" встановлено, що Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції КП "КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" встановлено, що Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 03352490 |
---|---|
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Берлет |
Телефон | +380957153138 |
Ел. пошта | zelenbud-sumy@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-05-007459-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 599 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 15 990.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 квітня, 08:00 |
Дата останніх змін | 7 травня, 00:01 |
Аукціон |
22 квітня, 13:27 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 квітня, 13:06 |
Надання послуг з оформлення святкової ілюмінації міста Суми до урочистих подій та свят4 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51110000-6, Послуги зі встановлення електричного обладнання |
Поточний ремонт, підключення та технічне обслуговування святкової ілюмінації по місту1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51110000-6, Послуги зі встановлення електричного обладнання |
Підключення звукопідсилюючої апаратури до електричної мережі у місцях проведення святкових заходів1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51110000-6, Послуги зі встановлення електричного обладнання |
Придбання та встановлення святкових конструкцій1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51110000-6, Послуги зі встановлення електричного обладнання |
Поточний ремонт та обслуговування Новорічних ялинок по місту1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51110000-6, Послуги зі встановлення електричного обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |