На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
759 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
27 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 27 червня, 00:03
Опис
Замовник виконував рішення АМКУ, щодо внесення змін до тендерної документації. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій на той час сплинув. Замовник опублікував на майданчику протокол виконання рішення АМКУ та оприлюднив його на сайті Уповноваженого органу. Після чого хотів внести зміни до тендерної документації, але закупівля набула статус "Предкваліфікація", а на майданчику відкрилися пропозиції Учасників. Замовник звернувся на майданчик в телефонному режимі за роз'ясненням. Фахівцями ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН було повідомлено про зміну алгоритму дій виконання рішення АМКУ, в ситуації коли потрібно внести зміни до тендерної документації, а термін подачі тендерних пропозицій вже сплинув. Фахівцями було рекомендовано відмінити процедуру закупівлі, так як повернути закупівлю на етап «Подання пропозиції» неможливо. Також, Замовник звернувся на майданчик ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН з проханням письмово підтвердити про неможливість внести зміни в тендерну документацію згідно рішення АМКУ. На наданий запит від ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН було отримано електронного листа із поясненням: «Авторизований електронний майданчик це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Постановою Кабінету Міністрів України № 166 від 24.02.2016 року затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків. Програмне забезпечення авторизованого електронного майданчику Держзакупівлі.онлайн» розроблене і функціонує відповідно до технічних сценаріїв, розроблених Адміністратором електронної системи закупівель та затверджених комісією з авторизації електронних майданчиків. Адміністратором електронної системи закупівель, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 473 від 18.03.2016 року, визначене ДП Зовнішторгвидав України» (змінено назву на ДП ПРОЗОРРО»). Повідомляємо, що закупівля за ідентифікатором UA-2021-04-06-004468-c, UA-2021-04-06-004454-c, UA-2021-04-06-006123-b має статус Прекваліфікація». Послідовність дій замовника у випадку коли була подана скарга до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) на періоді подання пропозицій, та вже є рішення від АМКУ. Згідно технічного завдання від ДП ПРОЗОРРО», замовник спочатку повинен натиснути кнопку Редагувати», внести зміни до розділу Тендерна документація», обов’язково продовжити термін подання пропозицій не менше ніж на 7 днів. Далі зберігає інформацію та підтверджує накладанням КЕП. І тільки після цього замовник заходить у розділ Вимоги/Скарги» , та надає коментар щодо скарги, що рішення виконано. Оператор авторизованого електронного майданчика, не має технічної можливості та правових підстав щодо внесення змін в роботу електронної системи закупівель».
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-06-006123-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 759 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 590.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 22 000.00 UAH |
Період уточнень | до 28 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 травня, 17:31 |
Дата останніх змін | 27 червня, 00:03 |
Початок аукціону: | 14 червня, 15:43 |
Сир твердий (не нижче 45% жирності)(Hard cheese (not less than 45% fat content)3795 кілограм Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавська ОТГ, навчальні заклади освіти Полтавської ОТГ Строк: до 31.12.2021 17:31 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15544000-3, Твердий сир |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти і науки Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145725 |
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності 36 |
Ім'я |
Трибрат Оксана Євгенівна (Tribrat Oksana Eugene) |
Телефон | +380532573136 |
Ел. пошта | oksana_tribrat@ukr.net |