На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 527 124.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Не залучаються
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 24427542 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Моссаковського, буд. 1, кв. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Палій Тарас Миколайович |
Телефон | 380991750923 |
Ел. пошта | UPS.ROADS1996@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40944521 |
---|---|
Поштова адреса | 51217 , Україна, Дніпропетровська область, смт. Меліоративне, 51217, Дніпропетровська обл., Новомосковський район, селище міського типу Меліоративне, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Логвиненко Олег |
Телефон | 380688785987 |
Ел. пошта | OOOAVTOMAGISTRAL2016@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23070670 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Хачік Арзунян |
Телефон | +380995113333 |
Ел. пошта | promagro341@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-07-004416-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 39 527 124.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 198 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 13:12 |
Аукціон |
28 квітня, 12:03 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі»1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44053418 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Ім'я |
Анастасія Галицька |
Телефон | +380567448257 |
Ел. пошта | dkb_dmr@ukr.net |