На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою Інша інформація. Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупіві», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2976011441 |
---|---|
Поштова адреса | 27503, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, вул.Жмайла Марка Гетьмана, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Оксана Бабій |
Телефон | +380982919446 |
Ел. пошта | babii.ksana@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3319305177 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ УСЕНКА, будинок 15, квартира 80 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Валерій Міщук |
Телефон | +380931144059 |
Ел. пошта | leroy17111990@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-09-007937-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 357.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 квітня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 17:30 |
Аукціон |
26 квітня, 13:42 Переглянути |
Крісло офісне23 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Симона Петлюри,10 Строк: до 30.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113000-7, Сидіння та стільці різні |
Стілець напівм’який чорний20 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Симона Петлюри,10 Строк: до 30.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113000-7, Сидіння та стільці різні |
Табурет6 штука Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Симона Петлюри,10 Строк: до 30.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113500-2, Табурети |
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України. Оплата за надані Виконавцем послуги буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків з Державного бюджету на зазначені цілі Замовника та/або надходження Замовнику відповідних коштів. Замовник звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати наданих послуг у разі ненадходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі Замовника та/або відсутності фінансування видатків Замовника. Розрахунки за поставлений товар, що поставляється, проводяться Замовником шляхом оплати за фактично надані послуги з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження Виконавцем поставки товару Замовнику шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця,
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43162140 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Симона Петлюри, буд. 10 |
Ім'я |
Ольга Курис |
Телефон | +380968703237 |
Ел. пошта | us.rv@sso.court.gov.ua |