На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 925 582.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата. 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 4.Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). 5.Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40740282 |
---|---|
Поштова адреса | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Комунальна,6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гринишак Андрій Васильович |
Телефон | +380347523609 |
Ел. пошта | grynyshak1985@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41258705 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ УРОЖАЙНА, будинок 11, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Петечел |
Телефон | +380503382321 |
Ел. пошта | opetechel@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-16-004128-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 925 582.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19 627.91 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 травня, 10:55 |
Дата останніх змін | 24 травня, 09:42 |
Аукціон |
5 травня, 13:34 Переглянути |
Капітальний ремонт дорожнього покриття та благоустрій вул. Донцова в м. Івано-Франківську1 робота Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Донцова Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43905443 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Ім'я |
ІННА САЛИГА |
Телефон | +380342537647 |
Ел. пошта | tender2021db@gmail.com |