На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
204 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
11 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 11 травня, 00:00
Опис
Рішенням третьої сесії Зіньківської міської ради від 24 грудня 2020 року при формуванні бюджету на 2021 рік КНП «Зіньківський ЦПМСД» було надано субвенцію сумі 814100,0 грн. на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, зокрема 204300,00 гривень на проведення закупівлі дров для структурних підрозділів підприємства. 16.04.2021 року було оголошено відкриті торги UA-2021-04-16-003237-a («деревина»). В ході аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за січень-квітень 2021 року було виявлено, що витрати коштів на поточні потреби підприємства перевищують дохідну частину. З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості по виплаті заробітної плати наказом № 20 від 29.04.2021 року «Про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік» збільшено видатки по коду витрат «Заробітна плата» на суму 167000 грн. та видатки по коду витрат «Нарахування на оплату праці» на суму 37300 грн за рахунок зменшення видатків по коду витрат «Оплата інших енергоносіїв» на суму 204300 грн. Згідно п.3 ст. 15 Закону України «Про оплату праці» оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-16-003237-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 204 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 021.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 травня, 00:00 |
Початок аукціону: | 5 травня, 14:14 |
деревина дров’яна227 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
розрахунки за договором здійснюються напротязі 10 календарних днів після постачання товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Зіньківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Зіньківської міської ради Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38223007 |
Поштова адреса | 38100, Україна, Полтавська область, Зіньків, ВУЛИЦЯ ІВАНА ПЕТРОВСЬКОГО, будинок 21 |
Ім'я |
Рибалка Людмила Федорівна |
Телефон | 380507494142 |
Ел. пошта | ribalkal@ukr.net |