На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 344 104.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі"
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі"
Код ЄДРПОУ | 42668638 |
---|---|
Поштова адреса | 56400, Україна, Миколаївська область, Доманівський р-н, селище міського типу Доманівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Арман Казарян |
Телефон | +380979902986 |
Ел. пошта | arman200777@ukr.net |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами аукціону визначено наступну (після відхилення) тендерну пропозицію, яка підлягає розгляду – ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ" з ціновою пропозицією 2 681 722,06 грн. (Два мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча сімсот двадцять дві гривні 06 копійок) з ПДВ. При розгляді тендерної пропозиції Учасника тендерним комітетом було встановлено, що Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, з огляду на наступне. Замовник керуючись частиною 3 статті 22 Закону, Розділом 3 («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пунктом 3.1. («Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») тендерної документації вимагав від учасника: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію в цілому або на кожен електронний документ пропозиції окремо (матеріал чи інформацію). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), дата накладення КЕП не раніше дати оголошення тендера, тип носія особистого ключа – «Захищений», тип підпису – «Кваліфікований». У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція повинна містити кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку № 5 цієї тендерної документації. Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.» Учасником подано тендерну пропозицію, на яку накладено електронний підпис, а саме: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», що не відповідає вимогам тендерної документації (тип носія особистого ключа – «Захищений», тип підпису – «Кваліфікований»). Згідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, в тому числі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з наявними підставами для відхилення тендерної пропозиції Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно статті 29 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами аукціону визначено наступну (після відхилення) тендерну пропозицію, яка підлягає розгляду – ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ" з ціновою пропозицією 2 681 722,06 грн. (Два мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча сімсот двадцять дві гривні 06 копійок) з ПДВ. При розгляді тендерної пропозиції Учасника тендерним комітетом було встановлено, що Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, з огляду на наступне. Замовник керуючись частиною 3 статті 22 Закону, Розділом 3 («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пунктом 3.1. («Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») тендерної документації вимагав від учасника: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію в цілому або на кожен електронний документ пропозиції окремо (матеріал чи інформацію). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), дата накладення КЕП не раніше дати оголошення тендера, тип носія особистого ключа – «Захищений», тип підпису – «Кваліфікований». У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція повинна містити кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку № 5 цієї тендерної документації. Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.» Учасником подано тендерну пропозицію, на яку накладено електронний підпис, а саме: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», що не відповідає вимогам тендерної документації (тип носія особистого ключа – «Захищений», тип підпису – «Кваліфікований»). Згідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, в тому числі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з наявними підставами для відхилення тендерної пропозиції Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно статті 29 Закону.
Код ЄДРПОУ | 42249183 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, будинок 107 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Шкодич |
Телефон | +380667090017 |
Ел. пошта | shkodich@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42677684 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ НОВОЗАВОДСЬКА, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПП БФ Миколаївавтодор |
Телефон | +380675153170 |
Ел. пошта | ppbfmikolaivavtodor@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-17-000077-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 344 104.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 054.93 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Період уточнень | до 26 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 8 липня, 11:01 |
Аукціон |
7 травня, 14:36 Переглянути |
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Кузьменка від буд. №18 до буд. №156 в смт. Березнегувате Миколаївської області4350 метр квадратний Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область, ул. Кузьменка від буд. №18 до буд. №156 в смт. Березнегувате Миколаївської області Строк: до 31.12.2021 19:40 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 (трьох) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641) при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3-х місяців з моменту отримання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП Агенція місцевих доріг Миколаївської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43960127 |
Поштова адреса | 54034, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр. Миру, 34 |
Ім'я |
Муханова Валентина Геннадіївна (Mukhanova Valentina Gennadyevna) |
Телефон | +380977180060 |
Ел. пошта | tender_dpamdmo@ukr.net |