На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 530 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Субпідрядник
не плануємо залучати в обсязі 20 та/або більше відсотків від вартості договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бєляков Денис |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | DRSKILL100@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Данила Галицького, буд. 27, каб. 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Моргай Сергій |
Телефон | +380500188110 |
Ел. пошта | morgai@autostrada.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-19-006207-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 139 530 940.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 697 654.70 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 697 654.00 UAH |
Період уточнень | до 1 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 червня, 14:08 |
Аукціон |
12 травня, 11:52 Переглянути |
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-10 /Р-09/-Черкаси-Чигирин-Кременчук на ділянці км 192+294-км 196+5321 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. По закінченню терміну використання попередньої оплати (авансу) Підрядник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують її використання для цілей цього Договору або повернути суму попередньої оплати (авансу) Замовнику. У випадку несвоєчасного документального підтвердження використання попередньої оплати (авансу) для цілей цього Договору або несвоєчасного повернення попередньої оплати (авансу), Підрядник сплачує на користь Замовника штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожен день прострочення від суми отриманої попередньої оплати (авансу). У випадку використання попередньої оплати (авансу) для цілей не обумовлені цим Договором Підрядник сплачує на користь Замовника штрафні санкції у подвійному розмірі суми отриманої від Замовника попередньої оплати (авансу).
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24718432 |
Поштова адреса | 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Ім'я |
Запорожець Вікторія Анатоліївна |
Телефон | 380522378939 |
Ел. пошта | sadko_tender_y@meta.ua |