На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
494 890 394.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
6.2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», так як тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Протоколом №46/3 від 16 червня 2021 року тендерний комітет прийняв рішення щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів до 17 червня 2021 12:55. 16 червня 2021 о 18:53 учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» частково виправив невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - тех. паспорт.pdf; - лист ДРСУ-КОМ.pdf; - Копія тех паспорт ЗИЛ.PDF; - ЗИЛ 431412.pdf; - Договір послуг.PDF. Тобто учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» частково виправив невідповідності шляхом заміни техніки, а саме поливо-мийної машини на новий механізм. Разом з тим згідно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16 червня 2021 року та вимог тендерної документації нової редакції №46/2 від 14 травня 2021 року, передбачено: ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Замовником визначається найменування та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Мінімальна кількість та найменування такого обладнання зазначається замовником у Таблиці №5. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна). Під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16 червня 2021 року Замовник не міг передбачити яким саме чином учасник буде усувати невідповідності та враховуючи вищевикладене учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» не надав оновлені: інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (з врахуванням нової техніки) та гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна). За результатами розгляду наданих документів учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівель ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» із зазначеними аргументами, так як, тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 31: «2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не плануємо залучати в обсязі 20 та/або більше відсотків від вартості договору про закупівлю
6.2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», так як тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Протоколом №46/3 від 16 червня 2021 року тендерний комітет прийняв рішення щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів до 17 червня 2021 12:55. 16 червня 2021 о 18:53 учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» частково виправив невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - тех. паспорт.pdf; - лист ДРСУ-КОМ.pdf; - Копія тех паспорт ЗИЛ.PDF; - ЗИЛ 431412.pdf; - Договір послуг.PDF. Тобто учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» частково виправив невідповідності шляхом заміни техніки, а саме поливо-мийної машини на новий механізм. Разом з тим згідно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16 червня 2021 року та вимог тендерної документації нової редакції №46/2 від 14 травня 2021 року, передбачено: ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Замовником визначається найменування та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Мінімальна кількість та найменування такого обладнання зазначається замовником у Таблиці №5. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1 № з/п Назва Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна). Під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16 червня 2021 року Замовник не міг передбачити яким саме чином учасник буде усувати невідповідності та враховуючи вищевикладене учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» не надав оновлені: інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (з врахуванням нової техніки) та гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна). За результатами розгляду наданих документів учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівель ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» із зазначеними аргументами, так як, тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 31: «2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | 65009 , Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39127865 |
---|---|
Поштова адреса | 31314, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, село Давидківці, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНГРАДСЬКА, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Щетинська |
Телефон | +380985893163 |
Ел. пошта | stlhiv2411@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» повідомляє, що планує залучати до виконання робіт/надання послуг І етапу субпідрядника/співвиконавця: Товариство з обмеженою відповідальністю «Поділля проект груп» Місцезнаходження: 21007, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 16А Код ЄДРПОУ: 40975502, проте обсяг робіт/послуг, що планується доручити субпідряднику/співвиконавцю не буде перевищувати 20% вартості договору про закупівлю. Також ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» повідомляє, що не планує залучати до виконання робіт/надання послуг ІІ етапу субпідрядника/співвиконавця.
Код ЄДРПОУ | 03448860 |
---|---|
Поштова адреса | 29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Західна Окружна 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ялова Юлія Геннадіївна |
Телефон | +380382664966 |
Ел. пошта | tender-prozorro@urd.in.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ "Подільський Будівельний Інжиніринг"
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 27, КАБІНЕТ 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Леваднюк Віта |
Телефон | 380952924838,380952924838,380500188110 |
Ел. пошта | smeta@autostrada.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-20-003295-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 494 890 394.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 948 903.94 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 4 948 903.94 UAH |
Період уточнень | до 14 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 15:00 |
Дата останніх змін | 16 липня, 14:17 |
Аукціон |
29 червня, 13:38 Переглянути |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-50 Ярмолинці – Сатанів на ділянці км 0+000 – км 47+973 (окремими ділянками), у тому числі під’їзд до смт. Ярмолинці, км 0+000 – км 2+566, (км 7+886 – км 18+829, км 24+792 – км 27+760) Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)Current average repair road of national importance R-50 Yarmolyntsi – Sataniv on the section km 0+000 – km 47+973 (separate sections), including the entrance to the uv. Yarmolyntsi, km 0+000 – km 2+566, (km 7+886 – km 18+829, km 24+792 – km 27+760) Khmelnytskyi region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Відповідно до умов проєкту договору
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Відповідно до умов проєкту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25879878 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25879878 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Ім'я |
Адуканець Леся Василівна |
Телефон | +380382783250 |
Ел. пошта | TENDERHM@UKR.NET |