На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
309 860.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
- Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: листи-згоди на обробку персональних даних складених відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції. 1). Не надані Листи-згоди працівників відповідної кваліфікації. Таким чином, зазначені вище особи можуть бути конкретно ідентифіковані. Водночас, всупереч умовам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутні листи-згоди на обробку персональних даних вказаних осіб. Враховуючи вище викладене, ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 2). У складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" надав копію паспорту та копію ІПН, які не завірені належним чином. (копія вірна Прізвище І.П. дата). 3). Згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає інформацію у довільній формі щодо залучення/ або не залучення субпідрядника. Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутні документи на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації. 4). Згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації учасник не надав: - гарантійний лист про те, що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть; - гарантійний лист про те, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 5). Згідно з пунктом 4 розділу VI тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав: - згоду з договором який викладено у Додатку 3 до тендерної документації. - проект договору. В копіях аналогічних договорів відсутні акти виконаних робіт (що свідчить про не повне виконання договорів). Враховуючи вище викладене, пропозиція ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: листи-згоди на обробку персональних даних складених відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції. 1). Не надані Листи-згоди працівників відповідної кваліфікації. Таким чином, зазначені вище особи можуть бути конкретно ідентифіковані. Водночас, всупереч умовам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутні листи-згоди на обробку персональних даних вказаних осіб. Враховуючи вище викладене, ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 2). У складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" надав копію паспорту та копію ІПН, які не завірені належним чином. (копія вірна Прізвище І.П. дата). 3). Згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає інформацію у довільній формі щодо залучення/ або не залучення субпідрядника. Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" відсутні документи на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації. 4). Згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації учасник не надав: - гарантійний лист про те, що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть; - гарантійний лист про те, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. 5). Згідно з пунктом 4 розділу VI тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав: - згоду з договором який викладено у Додатку 3 до тендерної документації. - проект договору. В копіях аналогічних договорів відсутні акти виконаних робіт (що свідчить про не повне виконання договорів). Враховуючи вище викладене, пропозиція ФОП "БРОВКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 2258100250 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ЗАХАРЧЕНКА, будинок 6, квартира 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Бровко |
Телефон | +380973859065 |
Ел. пошта | magdalina35@ukr.net |
Скасовано
21 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 серпня, 00:01
Опис
На підставі Рішення №16998-р/пк-пз від 26.07.2021 р Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-14-008230-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 309 860.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 549.30 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 серпня, 00:01 |
Початок аукціону: | 28 липня, 14:28 |
Регламентне технічне обслуговуванняRoutine maintenance19 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Шиномонтажні роботиTire installation work12 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Технічне обслуговування та ремонт гальмівної системиMaintenance and repair of the brake system23 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Технічне обслуговування та ремонт системи рульового керуванняMaintenance and repair of the steering system24 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Діагностика та обслуговування ходової частиниChassis diagnostics and maintenance23 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Ремонт та обслуговування системи зчепленняMaintenance and service of the clutch system12 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Обслуговування та ремонт системи охолодження, опалювання та системи випускуMaintenance and repair of cooling, heating and exhaust systems18 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Діагностика та обслуговування двигунаEngine diagnostics and maintenance33 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, на адресом виконавця, на адресом виконавця Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26136949 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Ім'я |
Наталія Аркадієвна Шаповал |
Телефон | +380965539026 |
Ел. пошта | shapoval-natasha@ukr.net |