На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
313 650 076.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
При перевірці тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» (далі – КОНСОРЦІУМ «ВДК», КОНСОРЦІУМ) на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: 1. Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно із п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Додатково ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. Способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до цієї тендерної документації. Додатком № 5 до тендерної документації передбачено інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, зокрема: Учасники, що перебували в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону повинні надати: - інформацію в довільній формі із зазначенням номера, дати та предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням Учасником узятих на себе зобов'язань; - підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме сплати в повному обсязі накладених Замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків. Достатнім підтвердженням вжиття заходів для доведення своєї надійності будуть платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника накладених Замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків; - підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме достатній документ, що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків та накладених штрафних санкцій. Учасником КОНСОРЦІУМ «ВДК» у складі тендерної пропозиції надано (файл «1. квал частина_1.pdf»): 1) Інформаційний лист щодо наявності обставин, передбачених частиною 2 статті 17 Закону вих.№19/07-21 від 19.07.2021, згідно якого КОНСОРЦІУМ «ВДК» повідомляє, що ТОВ «ДАНКО» який є учасником консорціуму відповідно до Статуту, затвердженого Протоколом № 14 Загальних зборів засновників (учасників) КОНСОРЦІУМ «ВДК» від 20 квітня 2021 року перебуває в обставинах передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно КОНСОРЦІУМ «ВДК» надає підтвердження вжиття заходів учасником КОНСОРЦІУМу «ВДК» ТОВ «ДАНКО» для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Так, між ТОВ «ДАНКО» (Виконавець) та Службою автомобільних доріг у Донецькій області (Замовник) 18.04.2018 року укладений договір про закупівлю послуг за державні кошти № 2-29. У зв’язку з порушенням строків виконання робіт, Замовником було прийнято рішення про розірвання вказаного договору про що між сторонами укладена додаткова угода від 29.12.2018 року. В подальшому відповідно до рішення Господарського суду Донецької області від 04.06.2019 року у справі № 905/382/19, залишеного без змін постановою Східного апеляційного господарського суду від 01.10.2019 року, з ТОВ «ДАНКО» стягнуто неустойку за договором у розмірі 494 511,84 грн. На підставі ухвали Господарського суду Донецької області від 19.11.2019 року у справі № 905/382/19 ТОВ «ДАНКО» надана розстрочка виконання вищенаведеного рішення суду з погашення заборгованості. Станом на 30.04.2020 року заборгованість за рішенням Господарського суду Донецької області від 04.06.2019 року у справі № 905/382/19 ТОВ «ДАНКО» погашена у повному обсязі. Зазначене підтверджується платіжними дорученнями, копії яких додаються. Однак, Інформаційний лист всупереч вимозі п. 3 Додатку 5 до тендерної документації не містить підтвердження зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків. 2) Платіжні доручення. 3) Копія рішення суду про зобов’язання сплатити неустойку та ухвали суду про розстрочення сплати неустойки на 6 платежів по 83 654,92 грн. кожен. Жоден інший з наданих учасником документів всупереч вимозі п. 3 Додатку 5 до тендерної документації не містить підтвердження зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків. Також у пропозиції відсутні платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника відшкодування завданих збитків. Повідомляємо, що в Інформаційному листі КОНСОРЦІУМу не зазначено про дійсні обставини справи щодо не виконання перед замовником вимог відшкодування завданих збитків, а саме не зазначено про існування пред’явленої вимоги Служби про сплату збитків № 01.3-766/1 від 17.03.2021 р., яку було направлено одному з учасників КОНСОРЦІУМу «ВДК» - ТОВ «ДАНКО» заради досудового врегулювання спору. Замовник не знайшов у складі тендерної пропозиції Учасника документ (лист), що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків на підставі існуючої вимоги. Учасником не зазначено та не спростовано наявність вказаної вимоги (претензії) Служби, яка утворилась після закінчення робіт на об’єкті «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», ДК 021:2015 (45233142-6 – ремонт доріг) – послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-05-13 Лиман – Бахмут – Горлівка км 1+900 – км 4+500, друга ділянка км 4+500, протяжністю 2,3 км», яку ТОВ «ДАНКО» не зміг побудувати (закінчити) в 2018 році по договору № 2-29 від 18.04.2018 р. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують взяття на себе зобов’язань або сплату відповідних коштів згідно надісланої Службою автомобільних доріг письмової вимоги про сплату суми збитків № 01.3-766/1 від 17.03.2021 р. одному із учасників КОНСОРЦІУМу «ВДК» - ТОВ «ДАНКО» з метою досудового врегулювання спору. Згідно п.2 ч.3 Додатку №5 «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено, що достатнім підтвердженням вжиття заходів для доведення своєї надійності будуть платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника: а) накладених Замовником штрафних санкцій; б) відшкодування завданих збитків. КОНСОРЦІУМ «ВДК» у свої тендерній пропозиції надав платіжні доручення, які підтверджують сплату ТОВ «ДАНКО» штрафних санкцій на користь Замовника тільки згідно рішення Господарського суду по справі № 905/382/19. Підтвердження щодо відшкодування завданих ТОВ «ДАНКО» збитків Замовнику вимоги відповідно до вимоги № 01.3-766/1 від 17.03.2021 КОНСОРЦІУМом «ВДК» надано не було, що також є підставою відхилення. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «ВДК» відсутній документ, що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків, а також у пропозиції відсутні платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника відшкодування завданих збитків. Надані Учасником у складі своєї пропозиції підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності є недостатніми. Крім того, всупереч вимогам тендерної документації Інформаційний лист щодо наявності обставин, передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вих.№19/07-21 від 19.07.2021 не містить зазначення предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням зобов'язань. 2. Згідно з ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до абз.4 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов» Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Форма), про що зазначено у абз.5 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. У абз.4 ч.3 Форми зазначено: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». У Банківській гарантії №946-21/20 від 20.07.2021, що надана Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, абз. 4 ч.3 викладений у наступній редакції: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, м.Київ, вул.Січових Стрільців, буд.50, разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченою нотаріально». Тобто, банківська гарантія Учасника містить вимогу, що суперечить Формі забезпечення тендерної пропозиції, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та вимогам тендерної документації. 3. Згідно з ч.3 ст.17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До того ж, частина 1 додатку №5 «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації передбачає,що Учасник повинен зазначити інформацію щодо відповідності вимогам, визначеним у частині 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Учасник закупівлі не надав інформацію, визначену у частині 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення полів, визначених адміністратором електронної системі закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи вищевикладене, є підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 (оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абз.5 п.1 ч.1 ст.31 (оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції) Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення щодо відхилення пропозиції Учасника затверджено протоколом тендерного комітету №402 від 04.08.2021р.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При перевірці тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» (далі – КОНСОРЦІУМ «ВДК», КОНСОРЦІУМ) на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: 1. Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно із п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Додатково ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. Способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до цієї тендерної документації. Додатком № 5 до тендерної документації передбачено інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, зокрема: Учасники, що перебували в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону повинні надати: - інформацію в довільній формі із зазначенням номера, дати та предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням Учасником узятих на себе зобов'язань; - підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме сплати в повному обсязі накладених Замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків. Достатнім підтвердженням вжиття заходів для доведення своєї надійності будуть платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника накладених Замовником штрафних санкцій та відшкодування завданих збитків; - підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме достатній документ, що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків та накладених штрафних санкцій. Учасником КОНСОРЦІУМ «ВДК» у складі тендерної пропозиції надано (файл «1. квал частина_1.pdf»): 1) Інформаційний лист щодо наявності обставин, передбачених частиною 2 статті 17 Закону вих.№19/07-21 від 19.07.2021, згідно якого КОНСОРЦІУМ «ВДК» повідомляє, що ТОВ «ДАНКО» який є учасником консорціуму відповідно до Статуту, затвердженого Протоколом № 14 Загальних зборів засновників (учасників) КОНСОРЦІУМ «ВДК» від 20 квітня 2021 року перебуває в обставинах передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно КОНСОРЦІУМ «ВДК» надає підтвердження вжиття заходів учасником КОНСОРЦІУМу «ВДК» ТОВ «ДАНКО» для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Так, між ТОВ «ДАНКО» (Виконавець) та Службою автомобільних доріг у Донецькій області (Замовник) 18.04.2018 року укладений договір про закупівлю послуг за державні кошти № 2-29. У зв’язку з порушенням строків виконання робіт, Замовником було прийнято рішення про розірвання вказаного договору про що між сторонами укладена додаткова угода від 29.12.2018 року. В подальшому відповідно до рішення Господарського суду Донецької області від 04.06.2019 року у справі № 905/382/19, залишеного без змін постановою Східного апеляційного господарського суду від 01.10.2019 року, з ТОВ «ДАНКО» стягнуто неустойку за договором у розмірі 494 511,84 грн. На підставі ухвали Господарського суду Донецької області від 19.11.2019 року у справі № 905/382/19 ТОВ «ДАНКО» надана розстрочка виконання вищенаведеного рішення суду з погашення заборгованості. Станом на 30.04.2020 року заборгованість за рішенням Господарського суду Донецької області від 04.06.2019 року у справі № 905/382/19 ТОВ «ДАНКО» погашена у повному обсязі. Зазначене підтверджується платіжними дорученнями, копії яких додаються. Однак, Інформаційний лист всупереч вимозі п. 3 Додатку 5 до тендерної документації не містить підтвердження зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків. 2) Платіжні доручення. 3) Копія рішення суду про зобов’язання сплатити неустойку та ухвали суду про розстрочення сплати неустойки на 6 платежів по 83 654,92 грн. кожен. Жоден інший з наданих учасником документів всупереч вимозі п. 3 Додатку 5 до тендерної документації не містить підтвердження зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків. Також у пропозиції відсутні платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника відшкодування завданих збитків. Повідомляємо, що в Інформаційному листі КОНСОРЦІУМу не зазначено про дійсні обставини справи щодо не виконання перед замовником вимог відшкодування завданих збитків, а саме не зазначено про існування пред’явленої вимоги Служби про сплату збитків № 01.3-766/1 від 17.03.2021 р., яку було направлено одному з учасників КОНСОРЦІУМу «ВДК» - ТОВ «ДАНКО» заради досудового врегулювання спору. Замовник не знайшов у складі тендерної пропозиції Учасника документ (лист), що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків на підставі існуючої вимоги. Учасником не зазначено та не спростовано наявність вказаної вимоги (претензії) Служби, яка утворилась після закінчення робіт на об’єкті «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», ДК 021:2015 (45233142-6 – ремонт доріг) – послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-05-13 Лиман – Бахмут – Горлівка км 1+900 – км 4+500, друга ділянка км 4+500, протяжністю 2,3 км», яку ТОВ «ДАНКО» не зміг побудувати (закінчити) в 2018 році по договору № 2-29 від 18.04.2018 р. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують взяття на себе зобов’язань або сплату відповідних коштів згідно надісланої Службою автомобільних доріг письмової вимоги про сплату суми збитків № 01.3-766/1 від 17.03.2021 р. одному із учасників КОНСОРЦІУМу «ВДК» - ТОВ «ДАНКО» з метою досудового врегулювання спору. Згідно п.2 ч.3 Додатку №5 «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено, що достатнім підтвердженням вжиття заходів для доведення своєї надійності будуть платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника: а) накладених Замовником штрафних санкцій; б) відшкодування завданих збитків. КОНСОРЦІУМ «ВДК» у свої тендерній пропозиції надав платіжні доручення, які підтверджують сплату ТОВ «ДАНКО» штрафних санкцій на користь Замовника тільки згідно рішення Господарського суду по справі № 905/382/19. Підтвердження щодо відшкодування завданих ТОВ «ДАНКО» збитків Замовнику вимоги відповідно до вимоги № 01.3-766/1 від 17.03.2021 КОНСОРЦІУМом «ВДК» надано не було, що також є підставою відхилення. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «ВДК» відсутній документ, що підтверджує зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання відшкодування завданих збитків, а також у пропозиції відсутні платіжні доручення чи інші розрахункові документи про сплату в повному обсязі на користь Замовника відшкодування завданих збитків. Надані Учасником у складі своєї пропозиції підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності є недостатніми. Крім того, всупереч вимогам тендерної документації Інформаційний лист щодо наявності обставин, передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вих.№19/07-21 від 19.07.2021 не містить зазначення предмету договору, що був достроково розірваний у зв'язку з невиконанням зобов'язань. 2. Згідно з ч.1 ст.25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до абз.4 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов» Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Форма), про що зазначено у абз.5 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. У абз.4 ч.3 Форми зазначено: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». У Банківській гарантії №946-21/20 від 20.07.2021, що надана Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, абз. 4 ч.3 викладений у наступній редакції: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, м.Київ, вул.Січових Стрільців, буд.50, разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченою нотаріально». Тобто, банківська гарантія Учасника містить вимогу, що суперечить Формі забезпечення тендерної пропозиції, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та вимогам тендерної документації. 3. Згідно з ч.3 ст.17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До того ж, частина 1 додатку №5 «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації передбачає,що Учасник повинен зазначити інформацію щодо відповідності вимогам, визначеним у частині 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Учасник закупівлі не надав інформацію, визначену у частині 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення полів, визначених адміністратором електронної системі закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи вищевикладене, є підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 (оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абз.5 п.1 ч.1 ст.31 (оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції) Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення щодо відхилення пропозиції Учасника затверджено протоколом тендерного комітету №402 від 04.08.2021р.
Код ЄДРПОУ | 44033480 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хмельницького Богдана (Шевченківський р-н), будинок 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Артем Гриненко |
Телефон | +380688842675 |
Ел. пошта | road.vdk.zakupki@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39810010 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ДС ПРОМ ГРУП ТОВ |
Телефон | 380680747855 |
Ел. пошта | DC-PROMGRUP@UKR.NET |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Субпідрядні організації не залучатимуться
Код ЄДРПОУ | 40090765 |
---|---|
Поштова адреса | 84180, Україна, Донецька область, місто Миколаївка, ВУЛИЦЯ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 7А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Елена Прокопова |
Телефон | +380937505071 |
Ел. пошта | e_prokopova@slavdorstroy.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ «Автомагістраль-Південь» не планує залучати субпідрядників
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-18-005580-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 313 650 076.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 600 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 568 250.38 UAH |
Період уточнень | до 11 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 вересня, 15:17 |
Аукціон |
13 вересня, 13:47 Переглянути |
Ремонт дорігRoad-repair works1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг Код UA-ROAD: T-05-24, /Н-15/ - Угледар - Павлівка |
За заявкою Підрядника Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Підрядником суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Підрядником. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати подання заявки. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25946285 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25946285 |
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Ім'я |
Шуранова Тетяна |
Телефон | 380504508120 |
Ел. пошта | OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |