На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3109008377 |
---|---|
Поштова адреса | 23252, Україна, Вінницька область, Вороновиця, Козацький шлях |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дзісько Артем Валерійолвич |
Телефон | +380636423128 |
Ел. пошта | fopartem@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-24-013911-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 травня, 00:01 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 червня, 00:01 |
Дата останніх змін | 30 червня, 17:59 |
Засіб для чищення «Милам»600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831240-0, Засоби для чищення |
Засіб для чищення «Антинагар»40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831240-0, Засоби для чищення |
Засіб для чищення «Милам - Сантрі»60 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831240-0, Засоби для чищення |
Гель для миття унітазів «Domestos»400 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831600-2, Засоби для чищення туалету |
Засіб для миття вікон «Window»50 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831200-8, Мийні засоби |
Рідкий засіб для миття посуду «Домінік»1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39832000-3, Засоби для миття посуду |
Мило господарське 72%500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831000-6, Засоби для прання і миття |
Порошок пральний універсальний безфосфатний «ЭФФ»3500 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831000-6, Засоби для прання і миття |
Засіб для чистки труб «КРОТ»24 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831250-3, Промивальні розчини |
Відбілювач «Білі вітрила»100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831000-6, Засоби для прання і миття |
Розрахунки за товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 10 банківських днів з дати отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, визначених у пункті 16 даного договору на підставі рахунків та накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02770067 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
Ім'я |
Наталія Ланецька |
Телефон | +380432511147 |
Ел. пошта | vinbigp@ukr.net |