На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 950 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав технічний паспорт контейнерів для збору ТПВ великогабаритних 7м3, виданий ТОВ «ПРОМ СЕРВІС КО», яке не має жодного відношення до цієї закупівлі, бо виходячи з наданих Учасником документів, а саме – договір підряду № Г-6 від 03.05.2021 р., виготовляти для нього контейнери буде ДП «ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№ 90)», тому паспорт на товар повинен видати виробник цього товару. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 28/6.13 без дати видану ДЕР-ЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№ 90) про штатний розклад ДП «Підприємство Держа-вної кримінально-виконавчої служби України (№ 90). Водночас Учасник надає довідку № 10/08 від 08.06.2021 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням тих самих працівників, певно посилаючись на договір підряду № Г-6 від 03.05.2021 р. Разом з тим Учасник на підтвердження наявності цих працівників надав копії строкових договорів від 2019, 2020 та 2021 років, в жодному з яких не вказано термін дії договору. Оскільки довідка № 28/6.13 не містить дати видачі (окрім 2021 р.), а строкові трудові договори – терміну дії, Замовник не може дійти висновку чи в наявності ці працівники на даний момент, чи ні. Окрім цього в довідці відсутні такі працівники, як монтажники та виконроби, як було передбачено частиною 2 додатку № 1 Тендерної Документації Замовника (далі – ТД). 3. Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав копію договору № 20/08/20 від 10.08.2020 р. укладений між Приватним підприємством «ТАРА-ПЛЮС К» та Комунальним підприємством «НК Екосервіс» на закупівлю кузовів транспортних засобів. Під час розгляду наданого документу Замовник не міг дійти висновку, що саме поставлялося за цим договором. Тому в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-08-002136-b Замовником було проаналізовано закупівлю за результатами якої було укладено даний договір. В ході розгляду було виявлено наступне: - закупівля проводилася КП «НК Екосервіс» у 2020 р. за предметом – змінний кузов сміттєвоза код ДК 021:2015:34210000-2 Кузови транспортних засобів, що не відповідає предмету закупівлі Замовника; - за результатами аукціону сума договору 20/08/20 від 10.08.2020 р. повинна була складати 426 000 грн. 00 коп., в договорі який надав Учасник, сума договору – 425 999 грн. 98 коп. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази надав довідку № 9/08 від 08.06.2021 р. в переліку якої відсутні такі позиції як піскоструйний апарат, апарат для плазмового різання та фарбувальний агрегат. 5. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 2/08 від 08.06.2021 р. про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не містить повної інформації передбаченої додатком 2 ТД Замовника. 6. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію статуту не в повному обсязі, зокрема відсутня сторінка з підписами учасників товариства та відмітка про нотаріальне засвідчення справжності підписів учасників. 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копії установчих документів, жодна з яких не завірена, як було передбачено п. 1.5. частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав технічний паспорт контейнерів для збору ТПВ великогабаритних 7м3, виданий ТОВ «ПРОМ СЕРВІС КО», яке не має жодного відношення до цієї закупівлі, бо виходячи з наданих Учасником документів, а саме – договір підряду № Г-6 від 03.05.2021 р., виготовляти для нього контейнери буде ДП «ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№ 90)», тому паспорт на товар повинен видати виробник цього товару. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 28/6.13 без дати видану ДЕР-ЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№ 90) про штатний розклад ДП «Підприємство Держа-вної кримінально-виконавчої служби України (№ 90). Водночас Учасник надає довідку № 10/08 від 08.06.2021 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням тих самих працівників, певно посилаючись на договір підряду № Г-6 від 03.05.2021 р. Разом з тим Учасник на підтвердження наявності цих працівників надав копії строкових договорів від 2019, 2020 та 2021 років, в жодному з яких не вказано термін дії договору. Оскільки довідка № 28/6.13 не містить дати видачі (окрім 2021 р.), а строкові трудові договори – терміну дії, Замовник не може дійти висновку чи в наявності ці працівники на даний момент, чи ні. Окрім цього в довідці відсутні такі працівники, як монтажники та виконроби, як було передбачено частиною 2 додатку № 1 Тендерної Документації Замовника (далі – ТД). 3. Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав копію договору № 20/08/20 від 10.08.2020 р. укладений між Приватним підприємством «ТАРА-ПЛЮС К» та Комунальним підприємством «НК Екосервіс» на закупівлю кузовів транспортних засобів. Під час розгляду наданого документу Замовник не міг дійти висновку, що саме поставлялося за цим договором. Тому в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-08-002136-b Замовником було проаналізовано закупівлю за результатами якої було укладено даний договір. В ході розгляду було виявлено наступне: - закупівля проводилася КП «НК Екосервіс» у 2020 р. за предметом – змінний кузов сміттєвоза код ДК 021:2015:34210000-2 Кузови транспортних засобів, що не відповідає предмету закупівлі Замовника; - за результатами аукціону сума договору 20/08/20 від 10.08.2020 р. повинна була складати 426 000 грн. 00 коп., в договорі який надав Учасник, сума договору – 425 999 грн. 98 коп. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази надав довідку № 9/08 від 08.06.2021 р. в переліку якої відсутні такі позиції як піскоструйний апарат, апарат для плазмового різання та фарбувальний агрегат. 5. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку № 2/08 від 08.06.2021 р. про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не містить повної інформації передбаченої додатком 2 ТД Замовника. 6. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію статуту не в повному обсязі, зокрема відсутня сторінка з підписами учасників товариства та відмітка про нотаріальне засвідчення справжності підписів учасників. 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копії установчих документів, жодна з яких не завірена, як було передбачено п. 1.5. частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 40407543 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 75032, Херсонська обл., Білозерський район, село Дар'ївка, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 124, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Князєв Сергій |
Телефон | 380666126713 |
Ел. пошта | MARYAN.FUR@UKR.NET |
Пунктом 4.1. частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника було передбачено: Всі документи (за винятком оригіналів виданих Уповноваженими установами), що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути розміщені на фірмовому бланку (за наявності) та містити: - дату, - власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, застосування факсимільного підпису на документах, поданих в складі тендерної пропозиції не допускається, - відбиток печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Дата складання документів повинна бути не раніше дати виходу оголошення. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, а саме – тендерна пропозиція, інформація про відповідність товару, лист – згода на обробку персональних даних, довідка про субпідрядника, інформація щодо провадження діяльності, довідка про захист довкілля, лист – згода на виправлення формальних (несуттєвих помилок), інформація про уповноважену особу, довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, довідка щодо ненадання документів, проект договору, довідка про підтвердження відсутності підстав для відмови, довідка про наявність працівників, довідка про наявність обладнання складені безпосередньо Учасником завірені удосконаленим електронним підписом. Таким чином Учасник не виконав умови закупівлі, викладені в Тендерній документації Замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пунктом 4.1. частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника було передбачено: Всі документи (за винятком оригіналів виданих Уповноваженими установами), що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути розміщені на фірмовому бланку (за наявності) та містити: - дату, - власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, застосування факсимільного підпису на документах, поданих в складі тендерної пропозиції не допускається, - відбиток печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Дата складання документів повинна бути не раніше дати виходу оголошення. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, а саме – тендерна пропозиція, інформація про відповідність товару, лист – згода на обробку персональних даних, довідка про субпідрядника, інформація щодо провадження діяльності, довідка про захист довкілля, лист – згода на виправлення формальних (несуттєвих помилок), інформація про уповноважену особу, довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, довідка щодо ненадання документів, проект договору, довідка про підтвердження відсутності підстав для відмови, довідка про наявність працівників, довідка про наявність обладнання складені безпосередньо Учасником завірені удосконаленим електронним підписом. Таким чином Учасник не виконав умови закупівлі, викладені в Тендерній документації Замовника.
Код ЄДРПОУ | 40374335 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 1-А, приміщення 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Стадніченко |
Телефон | +380676190020,+380506500795 |
Ел. пошта | vo.reline@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36403773 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 93100, Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Попов Роман |
Телефон | 380973325125 |
Ел. пошта | PROM_LIT@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36403726 |
---|---|
Поштова адреса | 93117, Україна, Луганська область, Лисичанськ, майданчик ЗАТ "ЛИНІК" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Трушкін Михайло Іванович |
Телефон | 380503486964,380503486964 |
Ел. пошта | trushkinmi72@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37941143 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ГРЕБЕЛЬНА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лойко Роман Олександрович |
Телефон | 380999607280 |
Ел. пошта | TENDER_UGSTAL@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-25-000919-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 950 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 9 750.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 58 500.00 UAH |
Період уточнень | до 31 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 липня, 09:19 |
Аукціон |
10 червня, 13:26 Переглянути |
контейнери для збору ТПВ великогабаритні 7м330 штука Адреса поставки: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, буд. 89 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44610000-9, Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Сєвєродонецьккомунсервис" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327983 |
Поштова адреса | 93412, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна, буд. 89 |
Ім'я |
Зубко Марина Юріївна |
Телефон | 380990399086 |
Ел. пошта | kp-sks@ukr.net |