На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
182 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Перев’язка та медичний інструментарій для забезпечення діяльності університетської клініки ІФНМУ на 2021 р. Плановий обсяг закупівлі - 21 од. найм.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Замовник розглянув тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною. В процесі перевірки найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону Учасника ФОП СІРКО ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації вимагалось надати згідно Додатку №1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару визначених у технічних вимогах (вказати найменування, кількість, технічний стан). Інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про ' • безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Натомість Учасником ФОП СІРКО ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ дана інформація не була надана. Згідно п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо : учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Замовник розглянув тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною. В процесі перевірки найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону Учасника ФОП СІРКО ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації вимагалось надати згідно Додатку №1 до тендерної документації: Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару визначених у технічних вимогах (вказати найменування, кількість, технічний стан). Інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про ' • безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Натомість Учасником ФОП СІРКО ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ дана інформація не була надана. Згідно п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо : учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 3030209795 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 25, квартира 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сірко Ярослав Михайлович |
Телефон | +380989137932 |
Ел. пошта | sirkos1982@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2827610896 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 87, квартира 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хамік Роман Ярославович |
Телефон | 380509401199,380509401199 |
Ел. пошта | khamik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-01-002459-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 182 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 820.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 червня, 11:00 |
Дата останніх змін | 15 липня, 10:35 |
Аукціон |
18 червня, 16:12 Переглянути |
Перев’язка та медичний інструментарій для забезпечення діяльності університетської клініки ІФНМУ на 2021 р. Плановий обсяг закупівлі - 21 од. найм.21 одиниця Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Короля Данила, 15 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Перев’язка та медичний інструментарій для забезпечення діяльності університетської клініки ІФНМУ на 2021 р. Плановий обсяг закупівлі - 21 од. найм.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Івано-Франківський національний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010758 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька, буд.2 |
Ім'я |
Феношин Роман Богданович |
Телефон | 380342531559 |
Ел. пошта | market_dep@ifnmu.edu.ua |