На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
197 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Комунальний заклад "Опорний заклад загальної середньої освіти "Престиж" Гуляйпільської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 70202, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Соборна, будинок 48. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 26073447. 4. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шаровська Любов Олександрівна, старший бухгалтер комунального закладу "Опорний заклад загальної середньої освіти "Престиж" Гуляйпільської міської ради; 70202, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Соборна, будинок 48, телефон +380660003293, e-mail: gpschool_1@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1 – 79 штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Соборна, будинок 48. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 02.08.2021. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 197 500,00 грн. (Сто дев'яносто сім тисяч п'ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» червня 2021 року 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» червня 2021 року 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 25. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42990391 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владислав Кравченко |
Телефон | +380660835264 |
Ел. пошта | sectortrade.kiev@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-04-000955-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 197 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 975.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 червня, 10:18 |
Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-179 штука Адреса поставки: 70202, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Соборна, будинок 48 Строк: до 02.08.2021 11:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26073447 |
Поштова адреса | 70200, Україна, Запорізька область, Гуляйполе, вул. Соборна, 48 (Леніна, 48) |
Ім'я |
Каткова Любов Єгорівна ( ) |
Телефон | +380509066472 |
Ел. пошта | gpschool_1@ukr.net |