На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41272101 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНО-СИРЕЦЬКА, будинок 1-3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний Відділ ОСВ ТРЕЙДИНГ |
Телефон | +380978193818,+380969944245 |
Ел. пошта | osv.tenders@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-08-001907-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 31 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 155.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 червня, 16:00 |
Дата останніх змін | 1 липня, 14:38 |
Крісло офісне9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.12.2021 23:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113100-8, М’які крісла |
Крісло керівника3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.12.2021 23:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113100-8, М’які крісла |
Оплата переданого Товару здійснюється у грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 10-ти (десяти) банківських днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04633423 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик,36 |
Ім'я |
Барабаш Тетяна Олександрівна (Barabash Tetiana Oleksandrivna) |
Телефон | 380442026081 |
Ел. пошта | tender@guekmda.gov.ua |