На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
замовник в тендерній документації вимагав надати відповідно до Додатку 6 - Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на матеріал, з якого виготовляється даний Товар.), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію. А також відповідно до Додатку 5 ''Вимоги щодо якості товару: Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника або посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, сертифікат походження продукції та / або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. ''ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на персональний комп’ютер «S.M.B.» , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на системний блок «Комп’ютер S.M.B.», декларацію про відповідність на персональні комп’ютери «S.M.B.», в даних документах намає жодної згадки про моноблок, джерело безперебійного живлення. Тобто Учасник не надав документів, які свідчать про якість на запропонований ним моноблок ПК «S.M.B.-ACS» на базі Crown CMC-M002. Також учасник не надав жодного документу , який свідчить про якість клавіатури, оптичного маніпулятору «миша», та джерела безперебійного живлення. Учасник надав авторизаційний лист, в якому зазначається що він є виробником системних блоків, персональних комп’ютерів моноблоків, серверів «S.M.B». Також відсутній авторизаційний лист на джерело безперебійного живлення Crown-SP650 EURO LCD usb, так як ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не є виробником даного товару, аворизаційний лист повинен бути від офіційного виробника даного товару. Замовник в технічних характеристиках вимагав гарантійний термін джерела безперебійного живлення не менше 2 років. Учасник прописав , що гарантійний термін джерела безперебійного живлення Crown-SP650 EURO LCD usb – 2 роки. Але на офіційному сайті виробника http://crown-micro.com/ru/catalog/ups/home_office/cmu-sp650euro-usb-lcd/ зазначена наступна інформація: гарантійний термін- 12 місяців( 1 рік). Тобто учасник надав недостовірну інформацію щодо гарантійного терміну. Також Замовником вимагалось: ''тривалість роботи в автономному режимі - не менше 5 хв'', за інформацією на офіційному сайті виробника http://crown-micro.com/ru/catalog/ups/home_office/cmu-sp650euro-usb-lcd/ чітко вказано, що в автономному режимі ДБЖ ''CMU-SP650EURO LCD USB'' всього 2 хв. - « Примерное время батарейной̆ поддержки (при нагрузке 100%) 2,30 мин.» Отже пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ( ст.31 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
замовник в тендерній документації вимагав надати відповідно до Додатку 6 - Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на матеріал, з якого виготовляється даний Товар.), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію. А також відповідно до Додатку 5 ''Вимоги щодо якості товару: Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника або посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, сертифікат походження продукції та / або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання. ''ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на персональний комп’ютер «S.M.B.» , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на системний блок «Комп’ютер S.M.B.», декларацію про відповідність на персональні комп’ютери «S.M.B.», в даних документах намає жодної згадки про моноблок, джерело безперебійного живлення. Тобто Учасник не надав документів, які свідчать про якість на запропонований ним моноблок ПК «S.M.B.-ACS» на базі Crown CMC-M002. Також учасник не надав жодного документу , який свідчить про якість клавіатури, оптичного маніпулятору «миша», та джерела безперебійного живлення. Учасник надав авторизаційний лист, в якому зазначається що він є виробником системних блоків, персональних комп’ютерів моноблоків, серверів «S.M.B». Також відсутній авторизаційний лист на джерело безперебійного живлення Crown-SP650 EURO LCD usb, так як ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не є виробником даного товару, аворизаційний лист повинен бути від офіційного виробника даного товару. Замовник в технічних характеристиках вимагав гарантійний термін джерела безперебійного живлення не менше 2 років. Учасник прописав , що гарантійний термін джерела безперебійного живлення Crown-SP650 EURO LCD usb – 2 роки. Але на офіційному сайті виробника http://crown-micro.com/ru/catalog/ups/home_office/cmu-sp650euro-usb-lcd/ зазначена наступна інформація: гарантійний термін- 12 місяців( 1 рік). Тобто учасник надав недостовірну інформацію щодо гарантійного терміну. Також Замовником вимагалось: ''тривалість роботи в автономному режимі - не менше 5 хв'', за інформацією на офіційному сайті виробника http://crown-micro.com/ru/catalog/ups/home_office/cmu-sp650euro-usb-lcd/ чітко вказано, що в автономному режимі ДБЖ ''CMU-SP650EURO LCD USB'' всього 2 хв. - « Примерное время батарейной̆ поддержки (при нагрузке 100%) 2,30 мин.» Отже пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ( ст.31 ч.1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Код ЄДРПОУ | 41206217 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитрий Мухин |
Телефон | +380503212407 |
Ел. пошта | mdv@smb-system.com.ua |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Задніпренко Максим Анатолійович виявлено невідповідності в документах , які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник надав 24 години на виправлення помилок, а саме : учасник повинен був надати документи, якими підтверджується поставка за наданим учасником договору, а саме : видаткові накладні або акти або інші документи АБО лист/лист-відгук від Замовника, договір з яким надано Учасником. Учасником ФОП Задніпренко Максим Анатолійович в тендерній пропозиції було надано аналогічний договір № 56 від 24.07.2020 року з додатковою угодою, згідно з якою були внесені зміни до специфікації , а саме : системний блок у кількості 1 шт за ціною 20000,00 грн замінений на персональний комп’ютер у кількості 1 шт за ціною 20000,00 грн. Товар,що постачається та видаткова накладна повинні відповідати умовам специфікації до договору зі змінами ( додаткова угода № 1 від 18.08.2020 р.) Учасником надана видаткова накладна № 1 від 24.07.2020 року до договору № 56 від 24.07.2020 року, яка не відповідає товару , який вказаний в специфікації зі змінами, які були внесені 18.08.2020 року шляхом підписання додаткової угоди. Дана видаткова накладна не підтверджує факт виконання договору в частині постачання персонального комп ‘ ютера. Отже учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним ( кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». ( п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Задніпренко Максим Анатолійович виявлено невідповідності в документах , які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник надав 24 години на виправлення помилок, а саме : учасник повинен був надати документи, якими підтверджується поставка за наданим учасником договору, а саме : видаткові накладні або акти або інші документи АБО лист/лист-відгук від Замовника, договір з яким надано Учасником. Учасником ФОП Задніпренко Максим Анатолійович в тендерній пропозиції було надано аналогічний договір № 56 від 24.07.2020 року з додатковою угодою, згідно з якою були внесені зміни до специфікації , а саме : системний блок у кількості 1 шт за ціною 20000,00 грн замінений на персональний комп’ютер у кількості 1 шт за ціною 20000,00 грн. Товар,що постачається та видаткова накладна повинні відповідати умовам специфікації до договору зі змінами ( додаткова угода № 1 від 18.08.2020 р.) Учасником надана видаткова накладна № 1 від 24.07.2020 року до договору № 56 від 24.07.2020 року, яка не відповідає товару , який вказаний в специфікації зі змінами, які були внесені 18.08.2020 року шляхом підписання додаткової угоди. Дана видаткова накладна не підтверджує факт виконання договору в частині постачання персонального комп ‘ ютера. Отже учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним ( кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». ( п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Код ЄДРПОУ | 3629908352 |
---|---|
Поштова адреса | 08711, Україна, Київська область, селище міського типу Козин, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 2 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Задніпренко |
Телефон | +380636642553 |
Ел. пошта | m.zadniprenko@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 41554748 |
---|---|
Поштова адреса | 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Малиновського, буд. 13 кв. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Галюк Олег Євгенійович |
Телефон | 380734618626,380734618626 |
Ел. пошта | frai.tcc10.2017@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-09-001396-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 червня, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 липня, 09:08 |
Аукціон |
29 червня, 15:37 Переглянути |
Моноблоки за кодом CPV за ДК 021:2015 - ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)- код за номенклатурою - 30213000-5-Персональні комп’ютери)22 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44001925 |
Поштова адреса | 92703, Україна, Луганська область, Старобільськ, вулиця Чернишевського, 26 |
Ім'я |
Ложечка Світлана |
Телефон | 380665077994 |
Ел. пошта | svetlana.l.290883@gmail.com |