На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
543 117.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна, спеціаліст - юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380506948674, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради" по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Шевченка, 6, м. Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області, 28500. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 543 117,60 грн. (п’ятсот сорок три тисячі сто сімнадцять гривень 60 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» червня 2021 року. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «18» червня 2021 року. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради" по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. пунктом 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було передбачено надання «Відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт». Учасник надав довідку без фірмового бланку та вихідного номеру. 2. У наданому аналогічному договорі відсутні реквізити Замовника (файл «14.1. Управління освіти 19-75», Договір №1975 від 10.10.2018 року). 3. Додаток 1 до Оголошення передбачено вимогу, що якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або передбачає зміну обсягів та складу робіт, згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. - у Кошторисних розрахунках не передбачено Комплект кріплення для сітки огорожі 164 шт. Відповідно до вищезазначеного учасник не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" за процедурою спрощеної закупівлі роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради" по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-09-003176-b не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. пунктом 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було передбачено надання «Відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт». Учасник надав довідку без фірмового бланку та вихідного номеру. 2. У наданому аналогічному договорі відсутні реквізити Замовника (файл «14.1. Управління освіти 19-75», Договір №1975 від 10.10.2018 року). 3. Додаток 1 до Оголошення передбачено вимогу, що якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або передбачає зміну обсягів та складу робіт, згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. - у Кошторисних розрахунках не передбачено Комплект кріплення для сітки огорожі 164 шт. Відповідно до вищезазначеного учасник не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція учасника ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" за процедурою спрощеної закупівлі роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради" по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-09-003176-b не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 40548068 |
---|---|
Поштова адреса | 25013, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Тореза. 27А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Петрова Наталія Олександрівна |
Телефон | +380673968388 |
Ел. пошта | budstroi2016@i.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ ЦЕНТРАЛЬНА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. У складі документів пропозиції учасником було надано відгук про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відсутності за змістом зазначеного документа інформації про тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт (файл «Досвід робіт.pdf»). 2. Учасником не було надано у складі пропозиції наступні документи: - лист-гарантія про гарантійний термін на виконані роботи – не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг - гарантійний лист щодо того, що учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». 3. ТОВ Центральна дорожня служба надало у складі пропозиції НЕ засвідчені виробником або постачальником товару копії сертифікатів відповідності та копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2021 року), що НЕ завірена мокрими печатками та підписами сторін, що не відповідає умовам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вищезазначеного учасник не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ ЦЕНТРАЛЬНА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА було виявлено невідповідність при поданні пропозиції, а саме: 1. У складі документів пропозиції учасником було надано відгук про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відсутності за змістом зазначеного документа інформації про тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт (файл «Досвід робіт.pdf»). 2. Учасником не було надано у складі пропозиції наступні документи: - лист-гарантія про гарантійний термін на виконані роботи – не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг - гарантійний лист щодо того, що учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». 3. ТОВ Центральна дорожня служба надало у складі пропозиції НЕ засвідчені виробником або постачальником товару копії сертифікатів відповідності та копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2021 року), що НЕ завірена мокрими печатками та підписами сторін, що не відповідає умовам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вищезазначеного учасник не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 42292588 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вул. Нова, 106, 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Покотило Костянтин Володимирович |
Телефон | +380957256705 |
Ел. пошта | tovcrs@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-09-003176-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 543 117.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 431.18 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 липня, 00:00 |
Аукціон |
18 червня, 12:00 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 червня, 11:37 |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. А. С. Макаренка Долинської міської ради" по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Кропивницького району Кіровоградської області1 робота Адреса поставки: 28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Шевченка, 6 Строк: до 15.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44008915 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139 |
Ім'я |
Анастасія Андріївна Мироненко |
Телефон | +380506948674 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |