На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 715.00 UAH
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 475.00 UAH
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
11 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Послуги по заправці картриджів
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-09-003244-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 червня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 475.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 129.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки67 послуга Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Свободи, 3 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Очікувана вартість закупівлі | 11 240.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 224.80 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки32 послуга Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Свободи, 3 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю
Спрощена закупівля послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, проводилася Замовником по двом лотам. По Лоту №1, відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, дата формування звіту: 18 червня 2021 року, по лоту №1 спрощеної закупівлі по закупівлі послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» з кількістю 67 послуг з очікуваною вартістю 6475,00грн., автоматично сформовано електронною системою закупівель про те, що торги по лоту №1 не відбулися по причині відсутності пропозицій учасників. По Лоту №2, відповідно до Реєстру отриманих пропозицій по спрощеній закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, 17.06.2021 року подано 1 пропозицію учасником ФОП Божко О.В. по закупівлі послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» по лоту №2. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2021-06-09-003244-c, електронною системою закупівель за критерієм відбору переможця спрощеної закупівлі «ціна 100%», автоматично визначено переможцем спрощеної закупівлі по лоту №2 ФОП Божко О.П. з ціновою пропозицією 11200,00грн. Відповідно до оголошення по проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2, Замовником закуповувалися послуги по заправці картриджу KYOCERA TK-1110, картриджу KYOCERA TK-1120, картриджу KYOCERA TK-1170, картриджу KYOCERA TK-3160 з загальною кількістю послуг 32 штуки та очікуваною вартістю 11240,00грн. Одночасно, вагомою вимогою оголошення замовника на закупівлю даних послуг було те, що заправку картриджів Учасник здійснює виключно сертифікованою продукцією. Частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що після оцінки пропозиції Учасника, електронною системою автоматично по критерію оцінки «ціна», замовник розглядає пропозицію Учасника спрощеної закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у нашому випадку це «оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі». Відповідно частини 9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право подати пропозицію та внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання. При розгляді документів ФОП Божко О.П., поданих через електронну систему закупівель, на відповідність оголошенню по спрощеній закупівлі по лоту №2 Замовником було встановлено наступне. ФОП Божко О.П. по лоту №2 загрузив документи стосовно Лоту №1, Замовником дані документи не беруться до уваги тому, що вони не стосуються Лоту №2, електронною системою закупівель автоматично визначено, що торги по Лоту №1 не відбулися по причині відсутності пропозицій учасників. Серед документів, які подані ФОП Божко О.П. через електронну систему закупівель, відсутні документи, підтверджуючі заправку картриджів сертифікованою продукцією, які передбачені оголошенням Замовника про проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2. Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє таку пропозицію Учасника. На підставі викладенного, визнати пропозицію ФОП Божко О.П., подану по Лоту №2 через електронну систему закупівель та визначену електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, такою що не відповідає вимогам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі, а саме ФОП Божко О.П. не надав через електронну систему закупівель документів, які підтверджують надання послуг по заправці картриджів по Лоту №2 сертифікованою продукцією. Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП Божко О.П., подану по Лоту №2 через електронну систему закупівель по причині її невідповідності умовам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2 та оприлюднити в електронній системі закупівель прийняте рішення, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Спрощена закупівля послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, проводилася Замовником по двом лотам. По Лоту №1, відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, дата формування звіту: 18 червня 2021 року, по лоту №1 спрощеної закупівлі по закупівлі послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» з кількістю 67 послуг з очікуваною вартістю 6475,00грн., автоматично сформовано електронною системою закупівель про те, що торги по лоту №1 не відбулися по причині відсутності пропозицій учасників. По Лоту №2, відповідно до Реєстру отриманих пропозицій по спрощеній закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-06-09-003244-c, 17.06.2021 року подано 1 пропозицію учасником ФОП Божко О.В. по закупівлі послуг по заправці картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» по лоту №2. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2021-06-09-003244-c, електронною системою закупівель за критерієм відбору переможця спрощеної закупівлі «ціна 100%», автоматично визначено переможцем спрощеної закупівлі по лоту №2 ФОП Божко О.П. з ціновою пропозицією 11200,00грн. Відповідно до оголошення по проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2, Замовником закуповувалися послуги по заправці картриджу KYOCERA TK-1110, картриджу KYOCERA TK-1120, картриджу KYOCERA TK-1170, картриджу KYOCERA TK-3160 з загальною кількістю послуг 32 штуки та очікуваною вартістю 11240,00грн. Одночасно, вагомою вимогою оголошення замовника на закупівлю даних послуг було те, що заправку картриджів Учасник здійснює виключно сертифікованою продукцією. Частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що після оцінки пропозиції Учасника, електронною системою автоматично по критерію оцінки «ціна», замовник розглядає пропозицію Учасника спрощеної закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у нашому випадку це «оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі». Відповідно частини 9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право подати пропозицію та внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання. При розгляді документів ФОП Божко О.П., поданих через електронну систему закупівель, на відповідність оголошенню по спрощеній закупівлі по лоту №2 Замовником було встановлено наступне. ФОП Божко О.П. по лоту №2 загрузив документи стосовно Лоту №1, Замовником дані документи не беруться до уваги тому, що вони не стосуються Лоту №2, електронною системою закупівель автоматично визначено, що торги по Лоту №1 не відбулися по причині відсутності пропозицій учасників. Серед документів, які подані ФОП Божко О.П. через електронну систему закупівель, відсутні документи, підтверджуючі заправку картриджів сертифікованою продукцією, які передбачені оголошенням Замовника про проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2. Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє таку пропозицію Учасника. На підставі викладенного, визнати пропозицію ФОП Божко О.П., подану по Лоту №2 через електронну систему закупівель та визначену електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, такою що не відповідає вимогам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі, а саме ФОП Божко О.П. не надав через електронну систему закупівель документів, які підтверджують надання послуг по заправці картриджів по Лоту №2 сертифікованою продукцією. Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП Божко О.П., подану по Лоту №2 через електронну систему закупівель по причині її невідповідності умовам оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі по Лоту №2 та оприлюднити в електронній системі закупівель прийняте рішення, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 2699709115 |
---|---|
Поштова адреса | 84400 , Україна, Донецька область, Лиман, К.Гасієва, будинок 18, квартира 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Божко Олександр |
Телефон | 380994494090 |
Ел. пошта | ALEXLIMANOV@I.UA |
Назва організації | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41325231 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Свободи, 5 |
Ім'я |
Антонова Олена |
Телефон | 380505436552 |
Ел. пошта | antonovs739@gmail.com |