На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
773 545 817.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" підлягає відхиленню відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). 1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано технічне завдання, яке повинне відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Вимога п. 8.1.1. Таблиця 1 Додаток 2 до тендерної документації); 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду з Технічним завданням Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі (Вимога п. 8.1.2. Таблиця 1 Додаток 2 до тендерної документації); 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності небюджетного відкритого рахунку на його ім’я в органах Казначейства. (Вимога п. 1.7. Додаток 5 до тендерної документації); 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо виконання робіт з дотриманням державних стандартів і правил, нормативних, технічних та інших вимог. (Вимога п. 2.3. Додаток 5 до тендерної документації); 5) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт та після виконання будівельних робіт (прибирання будівельного майданчика після завершення будівельних робіт). (Вимога п. 2.4. Додаток 5 до тендерної документації); 6) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, що буде залучати атестовану випробувальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та визначення показників властивостей баласту реконструйованої трамвайної колії, які необхідні для виконання робіт за власний рахунок. (Вимога п. 2.6. Додаток 5 до тендерної документації); 7) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію листа-дозволу від ТОВ «ІНПАТ» на використання СОУ Д.2.2-34867717 – 001:2018, який містить ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників і машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів), які необхідні для визначення потреби в ресурсах при автоматичному дуговому зварювання ванним способом плавким мундштуком стиків трамвайних і залізничних рейок для складання тендерної пропозиції. (Вимога п. 2.7. Додаток 5 до тендерної документації); 8) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано діючий договір зі спеціалізованою організацію на вивезення та утилізацію побутових і будівельних відходів, з усіма його невід’ємними частинами та додатками, чинний протягом всього періоду виконання робіт. (Вимога п. 2.8. Додаток 5 до тендерної документації); 9) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (який є предметом даної закупівлі), яка видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. (Вимога п. 4.10. Додаток 5 до тендерної документації); 10) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану довідку у довільній формі на фірмовому бланку, за підписом уповноваженої особи на підписання договору, щодо можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні. (Вимога п. 4.11. Додаток 5 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
без залучення в обсязі більше 20%
Тендерна пропозиція ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" підлягає відхиленню відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). 1) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано технічне завдання, яке повинне відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Вимога п. 8.1.1. Таблиця 1 Додаток 2 до тендерної документації); 2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду з Технічним завданням Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі (Вимога п. 8.1.2. Таблиця 1 Додаток 2 до тендерної документації); 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності небюджетного відкритого рахунку на його ім’я в органах Казначейства. (Вимога п. 1.7. Додаток 5 до тендерної документації); 4) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо виконання робіт з дотриманням державних стандартів і правил, нормативних, технічних та інших вимог. (Вимога п. 2.3. Додаток 5 до тендерної документації); 5) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт та після виконання будівельних робіт (прибирання будівельного майданчика після завершення будівельних робіт). (Вимога п. 2.4. Додаток 5 до тендерної документації); 6) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, що буде залучати атестовану випробувальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та визначення показників властивостей баласту реконструйованої трамвайної колії, які необхідні для виконання робіт за власний рахунок. (Вимога п. 2.6. Додаток 5 до тендерної документації); 7) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію листа-дозволу від ТОВ «ІНПАТ» на використання СОУ Д.2.2-34867717 – 001:2018, який містить ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників і машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів), які необхідні для визначення потреби в ресурсах при автоматичному дуговому зварювання ванним способом плавким мундштуком стиків трамвайних і залізничних рейок для складання тендерної пропозиції. (Вимога п. 2.7. Додаток 5 до тендерної документації); 8) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано діючий договір зі спеціалізованою організацію на вивезення та утилізацію побутових і будівельних відходів, з усіма його невід’ємними частинами та додатками, чинний протягом всього періоду виконання робіт. (Вимога п. 2.8. Додаток 5 до тендерної документації); 9) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (який є предметом даної закупівлі), яка видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. (Вимога п. 4.10. Додаток 5 до тендерної документації); 10) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану довідку у довільній формі на фірмовому бланку, за підписом уповноваженої особи на підписання договору, щодо можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні. (Вимога п. 4.11. Додаток 5 до тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 32851616 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03028, м.Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Тишкун Наталія Валеріївна |
Телефон | 380322420592 |
Ел. пошта | NATALIYA_TISHKUN@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42667770 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вулиця Соловцова Миколи, буд. 2, оф. 38/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Біленький Владислав Вадимович |
Телефон | +380968562777 |
Ел. пошта | office@remmontazh.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34630678 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Харківська область, Харків, 61002, м.Харків , вул. Я.Мудрого,буд. 5, пов. 3, оф.3-22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій |
Телефон | |
Ел. пошта | CITYRAILTECH@GMAIL.COM |
Скасовано
14 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 вересня, 00:01
Опис
Відмінити тендер на підставі частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: у зв'язку з необхідністю внесення змін до технічного завдання документації, що є неможливим на даному етапі.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-10-012200-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 773 545 817.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 868 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 350 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 00:01 |
Аукціон |
12 серпня, 12:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 12 серпня, 12:07 |
«Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»"Reconstruction of the tram line from the street Miloslavskaya to Darnytskyi railway station in Desnianskyi district of Kyiv ", in accordance with DSTU B D 1.1-1: 2013, code 45000000-7 according to DK 021: 2015 "Construction work and current repairs "1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підряднику робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), робіт та послуг, та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Ірина Кіс |
Телефон | +380504335953 |
Ел. пошта | zakupki.bud132@gmail.com |